Gå til innhold

Nokia 6230


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blodprisen til å begynne med har vel med tilgjengelighet å gjøre. Enkelte vil kanskje være tilbøyelige til å betale 1000 kroner mer hvis de får den på dagen, enn om de må vente i 3 uker, og betale 1000 kroner mindre.

Jeg hadde ikke nølt med å vente 3 uker og betale 1000kr mindre.

Men regner med at de fleste her har penger så det holder..?

Lenke til kommentar
Etter å ha testa 6230 på Elektrofil-messa, kan jeg bare si at den ikke er værdt nesten fire tusen, desverre... :no:

Hvorfor ikke? Kan du si dette etter og ha prøvd den i ti min da?

Skjermen ble altfor liten, GUI'en ble for uoversiktelig. Helt ærlig, begynner ikke Series 40 grensesittet å bli litt gammelt. Skal jeg si hva jeg tenkte mens jeg testa 6230'en? Jeg tenkte: "Dette her er jo altfor likt min 3310, jo!" Ja, den har nye funksjoner, men det er ikke noen glede i å bruke telefonen. For liten skjerm. For dårlig GUI. Og kameraet var ikke noe særlig å stikke rævva i været for. :no: Sorry, ass, men den GUI'en er ikke brukervennlig, og innbyr ikke til bruk. Dessuten likte jeg ikke d-pad'en. Var litt trening å klare å trykke den inn uten å trykke i alle retninger samtidig. Funka heller dårlig.

Lenke til kommentar
Etter å ha testa 6230 på Elektrofil-messa, kan jeg bare si at den ikke er værdt nesten fire tusen, desverre... :no:

Hvorfor ikke? Kan du si dette etter og ha prøvd den i ti min da?

Skjermen ble altfor liten, GUI'en ble for uoversiktelig. Helt ærlig, begynner ikke Series 40 grensesittet å bli litt gammelt. Skal jeg si hva jeg tenkte mens jeg testa 6230'en? Jeg tenkte: "Dette her er jo altfor likt min 3310, jo!" Ja, den har nye funksjoner, men det er ikke noen glede i å bruke telefonen. For liten skjerm. For dårlig GUI. Og kameraet var ikke noe særlig å stikke rævva i været for. :no: Sorry, ass, men den GUI'en er ikke brukervennlig, og innbyr ikke til bruk. Dessuten likte jeg ikke d-pad'en. Var litt trening å klare å trykke den inn uten å trykke i alle retninger samtidig. Funka heller dårlig.

Ikke for å være frekk, men det du skriver kommer ikke til å hindre meg i å kjøpe 6230.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...