Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er min fantastiske erfaring med Rhomba

 

Dag1, Fungerte fint

Dag2. La inn mp3 på spilleren, koblet fra pc og slo på. DA kom det feilmelding på skjermen: Wrong mode" WAIT. (Eller noe slikt) Ventet og ventet til slutt var den slått seg av. Slo den på igjen og da kom det error check og til slutt Bad sum eller noe slikt. Da jeg prøvde å restarte den var den død og siden har den ikke ville slå seg på i det hele tatt

 

Har så lite lyst å sende den tilbake, har nettopp vært igjenom dette tidligere i uka!!

 

Noen som har hatt samme problemet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er helt død. Den svarer hverken når den er koblet til eller fra pc. Mulig dritten er uten strøm og ladekontrollen er føkket.

 

Les også HER om flere Creative brukere sine erfaringer.

 

Et råd til dere som lurer på om creative rhomba er bra: NEI, holde dere så langt unna som det overhodet er mulig. Hvis dere går forbi et butikkvindu og ser en rhomba utstilt, så for Guds skyld SPRING! Hvis dere møter en stakkar på gata med en Rhomba, kondoler og ha medynk, men for Guds skyld SPRING!

 

*Advarslen er herved gitt*

Skrevet

UUnreal: Jo, jeg venter på svar fra support etter å hå kontaktet de. Jeg blir imidlertid svært bekymret over ditt utsagn som " alle de problemene jeg har hatt på mine 2 creative produkter..." jeeez... Det virker ikke akkurat som at de er feilfrie, hvis du skjønner hva jeg mener...

 

 

Creative people my ass...

Skrevet

Creative er faktisk verdenskjente for side ypperlige support. Det er lite de ikke fikser for deg :)

 

Jo flere produkter en produsent har på markedeet, jo flere feil kommer til å oppstå. Det er ikke dermed sagt at feilprosenten er høyere. Creative kommer vanligvis med solide produkter som pleier å ha lav feilprosent til PC. MP3 spillere kan jeg ikke uttale meg om for der har jeg ikke sett noen tall.

 

Uansett er de villige til å gå langt for å hjelpe de kundene som har problemer - ofte sender de nye varer uten å engang ta seg bryet med å feilsjekke den kunden sier er ødelagt - det er i alle fall min erfaring.

La support maskineriet til Creative få tygge seg gjennom henvendelsen din så skal du se det dette en hyggelig mail ned i postkassen din snart :)

 

Lykke til :)

Skrevet

Takk enden, for din support :-)

Jeg bør vel kanskje bruke tiden på noe annet fornuftig enn å hetse videre på dette. Poster videre her når jeg får svar fra support hos Creative

 

Mvh ventende og lengtende

Skrevet
UUnreal: Jo, jeg venter på svar fra support etter å hå kontaktet de. Jeg blir imidlertid svært bekymret over ditt utsagn som " alle de problemene jeg har hatt på mine 2 creative produkter..." jeeez... Det virker ikke akkurat som at de er feilfrie, hvis du skjønner hva jeg mener...

 

 

Creative people my ass...

Ingen er perfekte, men de jobber med saken.

La meg si det sånn at de problemene du har er verre enn de jeg har hatt.

Skrevet
Min Rhomba 256 mb var også død ville ikke slå seg på men ventet litt og lastet ned firmware og fungerte glimrende etterpå. gå inn på creative.com og download en ny firmware.
Skrevet

Legg inn ein support /rma hendvendelse på creative sine sider.

 

Velg produktet er under 30 dager.

 

så trur eg at det skal gå bra.

Når eg hadde problemer med min Muvo, fekk eg svar innan 2 døgn etter innsendelse av rma søknad.

 

mvh

JanEirik

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet
Her er min fantastiske erfaring med Rhomba

 

Dag1, Fungerte fint

Dag2. La inn mp3 på spilleren, koblet fra pc og slo på. DA kom det feilmelding på skjermen: Wrong mode" WAIT. (Eller noe slikt) Ventet og ventet til slutt var den slått seg av. Slo den på igjen og da kom det error check og til slutt Bad sum eller noe slikt. Da jeg prøvde å restarte den var den død og siden har den ikke ville slå seg på i det hele tatt

 

Har så lite lyst å sende den tilbake, har nettopp vært igjenom dette tidligere i uka!!

 

Noen som har hatt samme problemet??

Ro deg ned. Hadde akkurat samme problemet: du trenger ny firmware. Viss dem ikke har det på sida si (når jeg skulle ha ny firmware), gå innpå support chatten og spørr etter firmware, da sender noen firmwaren i mail til deg etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...