HellFire- Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Sitter her med laptopen til broderen, jeg var så snill at jeg formaterte den for noen uker siden, pga alt var helt Fu**ed... Det os'et som lå innpå var XP Home. Etter jeg gjorde det har det ikke blitt noe bedre, mangler drivere til ditt og datt, kommer suse lyder når den bruker til og høre på musikk osv. Hakke når han ser på film i full screen.. SÅ jeg fant drivere til lydkortet på pacard bell sida og la inn de, de funket fint. Lyden ble akkurat som den skulle. Jeg lastet ned skjermkort driverenne.. men da kom det at den ikke fant skjermkortet og at jeg måtte legge inn "standard VGA drivers".. På skolen idag formaterte jeg den og la inn XP Pro (samme som jeg gjorde gangen før). Har nemmelig fånne en DVD der alle driverenne ligger. Men problemet med denne DVD'n er at autoplay tydeligvis ikke funker, og siden filene på den er pakket sammen kan jeg ikke hente ut det jeg vil. Jeg har prøvd dvd'n på andre pc'r osv osv.. Og ja, det er DVD spiller på den. Har leitet rundt på Pacard Bell sine sider men når jeg leiter etter modellen (igo) så finner jeg den ikke. Jeg hvet ikke hva mer enn Pacard Bell igo den kan hete.. det står ikke stort mer på den, jeg finner igo'r på siden som er prikk like på utseende men disse har Intel chipset osv.. den jeg sitter med her har AMD Athlon XP 1800 +.. Noen som greier og finne denne modellen på siden demmes? Ikke jeg hvertfall.. Men uansett, jeg trenger hjelp til og finne riktige drivere og å få laget til at sånn den funker sånn den SKAL!!! Begynner og bli mektig lei denne saken nå.. Så om noen der ute med litt peiling kunne ha hjulpet meg hadde det hvert utrolig greit! Jeg hvet ikke hva slags drivere jeg trenger siden jeg ikke finner noen informasjon om denne pc'n og min "kjære bror" ikke finner papirene eller cd ene som fulgte med (derfor jeg la inn xp pro ).....
HellFire- Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Skrevet 25. mars 2004 ok.. Denne her har hvertfall samme CPU som broderen sin... men den ser ikke sånn ut! Den ser ut sånn som denne her: her..
Slonken Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 (endret) På undersiden av maskinen vil det stå en modell betegnelse, tex Igo 2481, finner du ikke noe der kan du sjekke på kvitteringen han fikk ved kjøp av pc`n. siden du har lagt inn nytt os på maskinen må du ha laste ned alt av drivere fra PB, følg link nedenfor. Skulle ikke noe av dette hjelpe deg kan det jo være en ide å ta med pc til nærmeste PB forhandler og be de hjelpe deg. Her finner du alle drivere du trenger: http://support.packardbell.no/download/ Endret 27. mars 2004 av Killer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå