karlfr Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 (endret) Hvilket muligheter har jeg til å få sett filmene mine på tv'en via den bærbare PC'en min? Er vel litt værre å finne et eksternt skjermkort til bærbar etter som jeg har skjønnt. Skjermkortet mitt er forresten integrert i hovedkortet. Er en targa Xtender (av litt eldre årgang) Har prøvd å søke om tips, men fant lite om akuratt dette. Alle tips mottaes derfor med stor takk da jeg er helt blank på bærbar området... Endret 24. mars 2004 av karlfr
xico Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Har sett noen usb->s-vhs adaptere.... Her har du en... vet ikke om noen som selger det i norge, men så har jeg ikke akkurat skjekket
sedsberg Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Har sett noen usb->s-vhs adaptere....Her har du en... vet ikke om noen som selger det i norge, men så har jeg ikke akkurat skjekket Denne tar video inn på PC'n. Tror han skulle ha det motsatt. Video ut fra PC'n til TV.
karlfr Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Skrevet 25. mars 2004 ÅÅÅÅÅ er det det den gjør? ja, skulle ha motsatt jeg ja. PC skjermen på TV'en min
KriB Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Du har ikke VGA utgang på maskinen din da? Det finnes vel VGA --> S-video/kompositt konvertere?
sedsberg Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Ja det finnes. ps-data (og kanskje komplett) har noen slike. Har selv prøvd Trust sin VGA-video adapter og kvaliteten var heller skuffende. Selv om man brukte RGB-scart så ble bildet dårligere enn composite på vanlige TV-utganger.
karlfr Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Skrevet 25. mars 2004 ja, må komme tilbake til det der, har ikke maskinen her nå på en uke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå