Kydland Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe 3 HD til å ha i pc`en jeg skal bygge. Jeg lurer på om jeg får nok plass? Jeg skal ha 2 S-ata disker(3.5) å 1 IDE(3.5)..Går det foressten? Kabinette er Thermaltake Lanfire Takker for alle svar
kentbj Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 (endret) går da bra det.hvis du har fysisk plass i kabinettet, så har du plass til 3 hardisker til.hvis du dropper cdrommer. S-ata og ide går som en drøm det også. ikke noe problem. kjøp i vei med det kabinettet får du plass til masse. har 6 hardisker,1 cdbrenner + vannkjøling med alt inni,(radiator,pumpe) inne i det kabinettet. Endret 24. mars 2004 av kentbj
SilverCRX Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Du har plass til 4 stk, 7 hvis du bruker overganger fra 5 1/4" til 3.5".
audunr Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Ut ifra spesifikasjonene du viser til, så skal det gå bra. Det er to interne og to eksterne 3,5-tommers brønner i dette kabinettet, og du trenger tre. Du kan forøvrig bruke 5,25-tommers brønnene til harddisker også, om du f.eks. kjøper deg en støydempende ramme. Eller en annen ramme. Du kan fint blande SATA og PATA-disker. Selv har jeg to SATA-disker og en PATA-disk i min maskin. Hadde jeg kjøpt ny maskin i dag, ville jeg sett meg om etter et hovedkort med mer enn to SATA-kontakter, og en CD/DVD-leser/brenner (stryk det som ikke passer) med SATA-grensesnitt. Bare fordi jeg liker kablene. MVH Audun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå