Gå til innhold

Sliter med mitt chenbro gaming box


Anbefalte innlegg

Hvordan skal hovedkortet på Chenbro's Gaming Box monteres? det er ikke med bruksanvisning, og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har fått med 5 thumbscrews (gullfargede som passer i hverandre), mange skruer med rund kant med skrujernspor og noen med skiftenøkkel/vanlig skrujernhull + standoffs for hovedkortet.. Noen som kan si meg hvordan dette fungerer? Får ikke noen av skruene til å passe i standoffsen..

 

(tror at det heter standoffs da, men det jo godt ha et annet navn.. Det er i allefall det som får hovedkortet til å komme en liten cm ut fra kabinettveggen!)

Endret av mr_sjur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja.. Det følger med noen "gull-firkanter" som skal klipses ned i de hullene der HK skal stå, deretter skal skruene skrus inni disse firkantene..

ja fikk det til etter litt slit.. det vanskelige var at de firkantene som gikk ned i kabinettet ikke hadde gjenger til skruene slik at de ble et herk å skru fast.. gikk etterhvert...

Lenke til kommentar
Ja.. Det følger med noen "gull-firkanter" som skal klipses ned i de hullene der HK skal stå, deretter skal skruene skrus inni disse firkantene..

ja fikk det til etter litt slit.. det vanskelige var at de firkantene som gikk ned i kabinettet ikke hadde gjenger til skruene slik at de ble et herk å skru fast.. gikk etterhvert...

møkka kabinett...brukte det selv

:hmm:

Lenke til kommentar

Vil si at Chenbo kabinettet er minst like bra som alle andre i samme prisklasse. Bedre enn f.eks Chieftech pga PSU og mulighet for 12/9,2 cm vifter. Hadde de klart å fått det stillere samt fjernet den elendige festeordningen på eksternt 3,5" drev så hadde dette vært det ultimate "mellomklasse" kabinettet.

 

Edit: Glemte det værste med hele kabinettet, plass til bare 2 disker, hva tenkte de på?

Endret av zaico
Lenke til kommentar

Greit kabinettet har noen mangler, (ikke restart, to disker, ikke bruksavisning o.l.) men samtidig så leverer de jo dette med en strømforsyning som eksternt koster 595(microplex).. da betaler du jo teoretisk bare 300 for kabbet, og det synes jeg det er verdt.. skjønner ikke helt hva du mener med elendig festeanordning for ekstern diskettstasjon da dette fungerte utmerkte på min..

Lenke til kommentar
Greit kabinettet har noen mangler, (ikke restart, to disker, ikke bruksavisning o.l.) men samtidig så leverer de jo dette med en strømforsyning som eksternt koster 595(microplex).. da betaler du jo teoretisk bare 300 for kabbet, og det synes jeg det er verdt.. skjønner ikke helt hva du mener med elendig festeanordning for ekstern diskettstasjon da dette fungerte utmerkte på min..

Prøv å monter en Rheobus der så skjønner du hva jeg mener!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...