Gå til innhold

"How the Phantom works"


Hidden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss. En informativ Phantom artikkel. Ikke ofte man ser. De fleste går jo ut på trykke den konsollen mest mulig ned i møkka, noe som ikke er så rart når man tenker på tilgjenligheten til firmaet og den tidligere historien til noen av hovedaktørene bak boksen.

 

No jeg la merke til i artikkelen

  • Wireless keyboard and mouse - Dette anbefales jo ikke av "gamere". Dette vil jo gi en tregere oppdateringshastighet på skjermen, noe som er viktig ved online spilling.
  • Den blir dyr

Ellers så virken den nesten bra i denne artikkelen. Positivt for "indie" utviklere, så ikke EA tar over spillverdenen og konservativiserer (er det et ord?) den.

 

 

 

Selv venter jeg på lansering og vil avvente hva seriøse medier sier før jeg kommer med en mening, men jeg tviler på at det blir noe Phantom på meg gitt. Venter heller på "next generation" PS2.

Lenke til kommentar
Alt sånnt er jo dyrt i begynnelsen, men når det begynner å falle i pris så går det unna. Blir sikkert solgt av bredbånds leverandører nesten gratis hvis du tegner 12mnd ADSL abonemang.

trur heller bredbåndsleverandører vil selge xboxer med live abbonement.

 

Phantom ideen vil suge båndbreddeen deres hvis alle kunder skal bli utstyrt med en slik en. Ikke bra butikk.

Lenke til kommentar
hvorfor det? Du får jo den hastigheten du betaler for....

jo.. men betyr det at leverandørene er GLADE for at du bruker linja masse?

 

De betaler for bruken de også, skjønner du.

Til hvem da egentlig ? (Du tenker vel generelt på utgifter du vel?!)

 

Ellers er det nok mer om det at hvis færre folk benytter linjen får plass til flere abomementer. (Noe allà Telenor sin gamle taktikk.)

Lenke til kommentar
høres nesten litt for bra ut den gir et voldelig ballspark til maskinen min med de specsene der...kunne jo erstattet maskinen min :p

Pluss, den er optimisert for gaming. Tenk deg Halo 2 på en pc, not bloody likely. Litt dårlig eksempel kanskje, i og med at spillet er optimisert for maskinen, mens i Phantoms tilfelle er det maskinen som er optimisert for spill. Likevel, håper du tok poenget :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...