Gå til innhold

Ikke høyere oppløsning enn 1024x768 i BFV?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter med det samme jeg også. "Gamle" BF gikk som snus i 1280x1024, men ikke fean om Vietnam vil. Får ikke opp valget en gang. LCD'en min liker egentlig ikke 1024x768, ting har en tendens til å bli litt kornete. 1152x864 er egentlig et klart minimum på min LCD iallefall.

Skrevet

Her! fant en tweak til dette (gadd ikke oversette)

To enable 1280x1024 resolution, do the following:

a)Open your Video.con and VideoCustom.con located in your profile(s) folder (default is C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield Vietnam\Mods\BfVietnam\settings\Profiles\Custom)

b) change this line in the file "game.setGameDisplayMode" to read what resolution you want, the variables are as such: resolution (i.e. 1280 1024), bit-rate (i.e. 32bit or 16bit color), and refresh rate. I have a 19" monitor, so mine is set like so: game.setGameDisplayMode 1280 1024 32 85

***NOTICE, THERE IS A SPACE BETWEEN EACH NUMBER***

c)Save both files as read-only. (select them, right-click, selct properties. check the read-only check-box).

***NOTE*** if you decide to change something else in the in-game video settings (like the above mentioned detail quality), it will not be saved, b/c this file is read only. You can make the file not read-only, change whatevr you want, then go back and re-edit the file and re-make it read only again.

Har funket på mange (inkludert meg) :thumbs:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...