Gå til innhold

Starte en liten CS community

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tror kanskje det er en STRÅLENDE idé niXon^^. :p

Jeg har interesse for det.

Og jeg SKAL være admin på serveren i så fall, så kicker jeg de som kaller meg noob.  ;)

oi hvem?

Uffa meg, tror de bare kan si "jeg skal være admin". Haha, noen bør virkelig undersøke hodet sitt.

Bæjsa på own lægg

... er lik ironi... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger prosjektet dødt for en ubestemt periode grunnet andre ting og prosjekter som jeg regner som viktigere.. Men jeg skal informere om når det vekkes til livet igjen.

Skrevet
Tror kanskje det er en STRÅLENDE idé niXon^^. :p

Jeg har interesse for det.

Og jeg SKAL være admin på serveren i så fall, så kicker jeg de som kaller meg noob. ;)

Jeg er med å ;) Selvom jeg ikke er helt med a:P <hva går det ut på lixom?>

-Er med hvis det ikke koster peng. :thumbs:

Skrevet
Rent praktisk: Norsk CS! Servere, hjemmesider, osv.

hmm, er ikke det en clan om jeg ikke tar feil? :p

eller som www.superserver.no ??

Ikke nødvendigvis.

Se på www.foco.tk f.eks. Noe i den duren. Med f.eks. statistikker fra serveren, og sånt.

Skrevet
:hmm: Blir det noe av dette eller? Weird, ingen har sagt noe :hmm:
Legger prosjektet dødt for en ubestemt periode grunnet andre ting og prosjekter som jeg regner som viktigere.. Men jeg skal informere om når det vekkes til livet igjen.
Skrevet
:hmm: Blir det noe av dette eller? Weird, ingen har sagt noe :hmm:

Grett dååå :)

men en ting, jeg syns Zalo var kulere:P:P :thumbup:

Skrevet

Altså, kan vi ikke bare starte med IRC-kanal og spille noen PCW-er og CB-matcher osv? Trenger ikke server og alt piss for å lage community. Også må det da være en eller annen NTNU-jævel her som har lyst til å spone VT og/ eller warserver? ;)

Skrevet
Altså, kan vi ikke bare starte med IRC-kanal og spille noen PCW-er og CB-matcher osv? Trenger ikke server og alt piss for å lage community. Også må det da være en eller annen NTNU-jævel her som har lyst til å spone VT og/ eller warserver? ;)

word...

Skrevet

Altså en form for clan da?

Da kan dere uansett glemme meg i første omgang, clan er jeg ikke interessert i!

Skrevet
Altså en form for clan da?

Da kan dere uansett glemme meg i første omgang, clan er jeg ikke interessert i!

Ikke vet jeg. Oppdaga ikke threaden før nå, men om man tenker på community i den form for eksempel MESED eller Safari er, så kan du vel på en måte kalle det klan. Gjerne mix-klan. Ikke vet jeg. Pub-server-community er bånn iaffal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...