DevN Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Tror kanskje det er en STRÅLENDE idé niXon^^. Jeg har interesse for det. Og jeg SKAL være admin på serveren i så fall, så kicker jeg de som kaller meg noob. oi hvem? Uffa meg, tror de bare kan si "jeg skal være admin". Haha, noen bør virkelig undersøke hodet sitt. Bæjsa på own lægg ... er lik ironi...
Plomma2 Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Men niXon, kan ikke du finne noen fra HW legge fram en plan om å drivet et gameing miljø for dem?
Bluebeans Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Skrevet 24. mars 2004 trenger dere en ledig CS gamer, så er jeg her Hva skal jeg med en gamer?
ATi-Radeon Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 jeg har erfaringer med servere osv.... Så si ifra hvis dere minsker med admins
Bluebeans Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Skrevet 27. mars 2004 Legger prosjektet dødt for en ubestemt periode grunnet andre ting og prosjekter som jeg regner som viktigere.. Men jeg skal informere om når det vekkes til livet igjen.
DevN Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Fint, kanskje jeg får daglig lønn til den tid, hvis det var noe snakk om penger.
aequitas2 Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Tror kanskje det er en STRÅLENDE idé niXon^^. Jeg har interesse for det. Og jeg SKAL være admin på serveren i så fall, så kicker jeg de som kaller meg noob. Jeg er med å Selvom jeg ikke er helt med a:P <hva går det ut på lixom?> -Er med hvis det ikke koster peng.
aequitas2 Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Rent praktisk: Norsk CS! Servere, hjemmesider, osv. hmm, er ikke det en clan om jeg ikke tar feil? eller som www.superserver.no ??
DevN Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Rent praktisk: Norsk CS! Servere, hjemmesider, osv. hmm, er ikke det en clan om jeg ikke tar feil? eller som www.superserver.no ?? Ikke nødvendigvis. Se på www.foco.tk f.eks. Noe i den duren. Med f.eks. statistikker fra serveren, og sånt.
aequitas2 Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Blir det noe av dette eller? Weird, ingen har sagt noe
DevN Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Blir det noe av dette eller? Weird, ingen har sagt noe Legger prosjektet dødt for en ubestemt periode grunnet andre ting og prosjekter som jeg regner som viktigere.. Men jeg skal informere om når det vekkes til livet igjen.
aequitas2 Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Blir det noe av dette eller? Weird, ingen har sagt noe Legger prosjektet dødt for en ubestemt periode grunnet andre ting og prosjekter som jeg regner som viktigere.. Men jeg skal informere om når det vekkes til livet igjen. Grett dååå men en ting, jeg syns Zalo var kulere:P:P
danilovic Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Altså, kan vi ikke bare starte med IRC-kanal og spille noen PCW-er og CB-matcher osv? Trenger ikke server og alt piss for å lage community. Også må det da være en eller annen NTNU-jævel her som har lyst til å spone VT og/ eller warserver?
brillan Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Altså, kan vi ikke bare starte med IRC-kanal og spille noen PCW-er og CB-matcher osv? Trenger ikke server og alt piss for å lage community. Også må det da være en eller annen NTNU-jævel her som har lyst til å spone VT og/ eller warserver? word...
DevN Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Altså, kan vi ikke bare starte med IRC-kanal og spille noen PCW-er og CB-matcher osv? Trenger ikke server og alt piss for å lage community. Også må det da være en eller annen NTNU-jævel her som har lyst til å spone VT og/ eller warserver? Altså en form for clan da? Da kan dere uansett glemme meg i første omgang, clan er jeg ikke interessert i!
danilovic Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Altså en form for clan da?Da kan dere uansett glemme meg i første omgang, clan er jeg ikke interessert i! Ikke vet jeg. Oppdaga ikke threaden før nå, men om man tenker på community i den form for eksempel MESED eller Safari er, så kan du vel på en måte kalle det klan. Gjerne mix-klan. Ikke vet jeg. Pub-server-community er bånn iaffal.
Bluebeans Skrevet 4. april 2004 Forfatter Skrevet 4. april 2004 Tror det er tenkt mere i rettning av Foco o.l. Foco er jo en 100% server-community. Det hadde vel jeg egentlig ikke tenkt på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå