Gå til innhold

Redigere ordlisten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikkert mulig å slette også med jeg vet ikke hvordan, men ord du "lager" vil alltid være første valget. Så hvis du vil ha et annet førstevalg enn det som er standart trykker du bare * til stave kommer frem skriv ordet du vil ha som førstevalg og lagre.

Uhm, nei? Alle ordene jeg har lagret havner automatisk på sisteplass og rykker aldri fremover heller jo. En eller annen innstilling du har funnet?

Lenke til kommentar

Ord jeg lagrer kommer på førsteplass, og det er det om i dette tilfelle er problemet. Det kommer foran et annet ofte brukt ord og det er litt irriterende.

 

Så hvis du vil ha et annet førstevalg enn det som er standart trykker du bare * til stave kommer frem skriv ordet du vil ha som førstevalg og lagre.

Jeg finner ingen plass jeg kan trykke "lagre"

Endret av oro2
Lenke til kommentar

Ikke lagre men "ok".

Det siste ordet som lages er alltid førstevalget. Du kan godt lage et ord på nytt selv om det finnes i listen fra før da rykker det opp til førstevalget. Slik at hvis du vil og gidder kan du få alle ordene i den rekkefølgen du vil ha.

 

Uhm, nei? Alle ordene jeg har lagret havner automatisk på sisteplass og rykker aldri fremover heller jo. En eller annen innstilling du har funnet?

Nei ingen innstilling men mulig det ikke går på alle telefoner. Funker i hverfall på Nokia vet ikke så mye om andre merker.

Endret av Tommy Angelo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...