Gå til innhold

Ett spm. angående en framside

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hallo,

jeg lurte på om noen ville vere så ekstremt snille å lage en forside til en særoppgave som jeg har på skolen for tiden. Oppgaven skal vere innlevert til fredag, så har begynt å få litt tidsnød!

Overskriften kan gjerne vere:

Måneferden, var Apollo-11 først på månen?

Hvis det går, kan dere gjerne bruke noen av disse bildene til framsiden:

Hadde vert fint om den hadde vert på A4...

P.S Please, kan jeg slippe å bli disha fordi jeg maser om noe uten å betale penger! P.S.S Vet ikke om dette er en feilpost! :roll:

Endret av OfficerJ
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke en framside til en hjemmeside, men til en særoppgave, derfor lurer jeg på om dette er en feilpost. Altså, ikke hjemmeside, men framside til særoppgave! :p

Skrevet

Er ikke sikker på hvor jeg skal plassere den får å si det sånn?

Men vet det er mange flinke på dette forumet her, så tok en sjans!

Skrevet

Dropp å diskutere hvor tråden burde vært plassert, er mitt råd. Se om noen responserer istedet.

Jeg har ikke tid før etter onsdag (om det var det som var hintet med MSN)..

Skrevet (endret)

hvilket program skal man bruke?

-ps?

-word?

er jo litt forskjell på de programmene.

..PS er jo klart grafisk best, men det kan kreve mye blekk av en skriver hvis det skal bli stilig. :cool:

..WORD er jo ikke så bra å lage forsider i (synes jeg ihvertfall), men WORD er det programmet som bruker minst blekk fordi der er det ikke så lett å sette inn mye grafikk uten at det blir stygt. :(

...så hva burde man bruke? :shrug:

Endret av galskapen
Skrevet

HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO......

Skal noen andre lage en særoppgave for deg, tenk deg om da. Du kommer da ikke gjennom skolen på den måten.

Tenshi :scared:

Skrevet (endret)
Skal noen andre lage en særoppgave for deg, tenk deg om da. Du kommer da ikke gjennom skolen på den måten.

Det er snakk om en fremside :roll:

EDIT:@jorgen: Eid. :cool:

Endret av PoleCat
Skrevet
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO......

Tenshi :scared:

Forskjell på særoppgave og bare forsiden på særoppgaven... ;)

Skrevet

Jeg skal jo ikke be noen skrive den for meg da? Jeg skal jo bare ha en stilfin framside, for å gjøre ett godt førsteinntrykk av særoppgaven. Det _må_ da vere lov

Skrevet (endret)
hvilket program skal man bruke?

-ps?

-word?

er jo litt forskjell på de programmene.

..PS er jo klart grafisk best, men det kan kreve mye blekk av en skriver hvis det skal bli stilig. :cool:

..WORD er jo ikke så bra å lage forsider i (synes jeg ihvertfall), men WORD er det programmet som bruker minst blekk fordi der er det ikke så lett å sette inn mye grafikk uten at det blir stygt. :(

...så hva burde man bruke? :shrug:

Eh, HVA?

Forresten, vil ikke ha det forklart.

Bare for å si det enkelt, word er ikke noe mer blekksparende enn photoshop :roll:

OfficerJ: kan se om jeg gidder i morra, men denne tråden har ingenting her å gjøre ;) Neste gang sender man PM til diverse folk, eller oppretter en tråd i "annet" under offtopic :)

Endret av HalTan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...