krutselno Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Jeg synes det er bare flak cannon og rocket launcher som funker i DM, ellers så kan du løpe etter en tosk i 2 minutter og skyte han i ryggen med andre våpen uten at de biter på, det er dårlig, er bare for karen å snu seg og ta 1 skudd med whatever våpen så er veggene rødmalte. hmmm....vel når jeg bruker lightning gun tar det ikke akkurat to min for noen dør. Er vel snakk om noen sekunder på det beste. Lightning gun er det klart beste hvis man har litt "aim". Ellers er rocket launcher best i nærkamp. Hvis man vet hvordan man skal bruke det
Deidei Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Spillte nettopp en DM, hvor jeg brukte minigun flittig, kom på andreplass og dette var min første match i fullversjonen, så ikke si at den ikke duger.
Zeph Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Bruker ofte Minigun eg, med hell og. Men foretrekker såklart Rocket Launcher og Flak
bigbom Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 (endret) Minigun-en er det våpenet jeg liker best, det er også det våpenet som jeg har 100% killrate med. Bortsett fra AVRIL da . Men det jeg savner er Ripper fra det orginale Unreal. Endret 6. april 2004 av bigbom
Elyas Machera Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Men det jeg savner er Ripper fra det orginale Unreal. Jeg hater Ripper, man kan ikke få drept noen med den...
bigbom Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Men det jeg savner er Ripper fra det orginale Unreal. Jeg hater Ripper, man kan ikke få drept noen med den... Hæ!? Det er et vledig effektivt våpen, det eneste som en kan skyte rundt hjørner med. (liker billiard).
Elyas Machera Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Ok, det kan være noe med at jeg ikke er særlig god i spillet
uberhunter Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Spill Instagib!!!! Bare et våpen, så våpenbalansen er
tacomodo Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Etter å ha spilt en del må jeg si meg enig i at minigun suger. Beste og teiteste gunnern er flak cannon. Trenger ikke noe annet. Lang avstand, lobbing, rundt hjørner, 1shot1kill nærme = dust
fenris1911 Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Minigunnen er faktisk veldig bra. Medium avstand på eit opent område er det knapt noko våpen som slår den, med amp er den sinnsjukt dødeleg. Det våpenet som er mest ubrukeleg er den nye sniper rifla.
Zeph Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 På demo brettet Assault bruker eg alltid Minigun og Sniper Rifle når eg skal forsvare. Headshot med sniepr rifle og minigun er god til å drepe med
bigbom Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Jeg bruker helst minigun, det er det beste når en springer omkring.
TheDarkListener Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Minigunnen er faktisk veldig bra. Medium avstand på eit opent område er det knapt noko våpen som slår den, med amp er den sinnsjukt dødeleg. Det våpenet som er mest ubrukeleg er den nye sniper rifla. Sniper rifla er digg på distanse brett. Veldig lett å få headshot
fenris1911 Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Eg brukar alltid shock primary på sniper rifle brett (der det ikkje er lightning gun), synest den er mykje dødelegare sidan den har langt høgare rate of fire.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå