Gå til innhold

realistiske FPS


Anbefalte innlegg

Hei hei,

 

Jeg har nylig begynt å spille fps-spill, og jeg synes det er rimelig morsomt. Akkurat nå går det i Strike Force, og det er nok spill i den sjangeren jeg har mest sans for; mer realistiske spill der man dør lett og med virkelige våpen fra nåtiden.

 

CS har jeg ikke fått prøvd ennå, men jeg tviler på at det kan være bedre enn Strike Force. En annen UT-mod heter Tactical Ops, hvordan er denne?

 

Finnes det eller kommer det i nær fremtid ut andre spill i denne sjangeren som skal være bra, til å spille på nettet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

finnes ikke realistiske fps spill, men siden du liker spill der man dør lett burde du ta en titt på rainbow six, operation flashpoint, od delta froce serien. counerstrike er vel under din "minimum-realisme-toleranse" :smile: counterstriker er galtt det beste spillet hadde ikke awp'en ødelagt så mye av moroa. ikke alle liker og sitte stille ett sted i 3 minutter og vente på at fiendene løper forbi.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

realistiske fps finnes altså...

operation flashpoint...

ghost reacon ( og ghost reacon desert siege )

vil nå påstå at rainbow six serien er realistisk den og...

disse spillene er realstiske til et visst punkt..

faktisk så er operation flashpoint så realistisk som det er mulig å gjøre uten å ødelegge det.

Lenke til kommentar

Realisme...ok.

 

I ingen spesiell rekkefølge:

 

- Rainbow Six (+ Eagle Watch...missionpack)

- Rogue Spear (+ Urban Operations, Covert Ops Essential og Black Thorn missionpacks)

- Ghost Recon (+ Desert Siege missionpack)

- Operation Flashpoint (+ Red Hammer og kommende Resistance missionpacks)

- SWAT 3

- Delta Force 1, 2 og 3

- Hidden & Dangerous (WW2 fps spill)

- Project IGI (tildels realistisk...)

 

Mod'er til andre FPS spill:

 

- Day Of Defeat 2 (WW2 mod til HL)

- Urban Terror 2.4 (til Q3)

- Navy Seals: CO (til Q3)

 

Og som du nevner Strike Force!

Når det gjelder Tactical Ops: Har spilt det littegrann...helt greit liksom...men ikke det beste.

 

Alle disse spillene er spill jeg har spilt MYE selv, og kan anbefale alle sammen. Finnes selvfølgelig mange andre spill/mod's også!

Lenke til kommentar

Hvis du vil ha beinhard ultrarealisme bør du ta en titt på Infiltration som ogå er en MOD til Unreal Tournament. Den nåværende versjonen er 2.86, mens 2.87 skal være 'rett rundt hjørnet'.

 

Vi trenger definitivt flere norske INF-fanatikere så løp og kj... eh, last ned! (Det er tross alt gratis.) Sjekk også mine INF og UT mutatorer her.

 

PS: Den offisielle INF-sida kan være litt 'upålitelig', (den ser ut til å være utilgjengelig i skrivende stund) så hvis du ikke får kontakt, prøv Infiltration Europa. Den har dessuten bedre liste over europeiske mirror-servere for nedlasting. (FilePlanet bør være absoultt siste alternativ du prøver!:D)

 

[ Denne Melding var redigert av: Olethros på 2002-03-26 18:02 ]

Lenke til kommentar

Takk for gode svar alle sammen,

 

Jeg installerte Operation Flashpoint i går og prøvde det litt, det virka veldig bra. Ghost Recon har jeg også tilgjengelig, skal prøve det også.

 

Jeg bor på stud.by ved UiB. Internet tok "pause" forrige torsdag, og det blir ikke fiksa før etter påske! Aargh! Da skal jeg prøve infiltration, det såg ganske artig ut det også. Foreløbig single-playerspill på kveldstid.

 

Jeg har lest litt om et spill som heter global operations, er det noen som vet noe om det?

 

mvh

Are-Harald.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-26 16:35, Mulch skrev:

Hidden and Dangerous 2 kommer vel i år også!



 

Jau, det er forventet at det skal komme i løpet av sommeren. Grafikken er jo helt nydelig da.

http://bonusweb.cz/download/screenshoty/hi...2scr010805.html

 

Det nederste gameplay-bildet som "gjelder". Det øverste f.eks er bare en test og så man kan se hvordan utvikling har vært.

 

Dette er fra 1'ern. Knallbra grafikk til å være 3 år gammelt..? http://gamespot.com/gamespot/filters/produ...97561-2,00.html

 

I mellomtida får jeg kose meg med Band of Brothers, H&D (kåra til årets mp-spill i 2000) og MOH:AAA =)

Lenke til kommentar

Global Ops er et nytt og lovende spill, ikke prøvd det enda selv da men...

Du kan jo sjekke den offisielle siden til spillet.

 

Er et par kommende mod's til UT som jeg venter spent på også:

SAS: Into The Lion's Den

The Third Reich

 

 

Andre kommende FPS'ere:

 

- Delta Force: Task Force Dagger (missions fra krigen i Afghanistan)

- CS: Condition Zero

- Raven Shield (tredje Rainbow Six spillet :grin: )

- NOLF 2

- Project IGI 2

- SOF 2

- SWAT 4

 

Tactical Ops skal vel også slippes som et kommersielt spill snart.

 

 

arehb: har du fått den nyeste mappack'en til Strike Force da? Hvis ikke last den ned! Masse kule nye maps!!! Og hvis du liker SF så skaff deg Q3 og Navy Seals mod'en...minst like bra! :grin:

Lenke til kommentar

Jupp...skal nok ha H&D DX myself :grin:

 

Lenge siden jeg har spilt det nå, og det er jo ny campaign, mission editor, forbedra grafikk osv...

 

Burde bli alright! (egentlig når du ser på det, så hadde H&D veldig bra grafikk til å være et såpass "gammelt" spill)

 

Håper de bare får ut fingern med 2'ern nå da...de snakker om en demo i mai og release kanskje til sommeren :grin:

 

For alle interesserte: sjekk ut en av de bedre H&D sitene her

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-27 22:57, tja||anal skrev:

Du..internett-multiplayer-delen er forbedra. Blir du med å spille det når begge har skaffa seg det eller?

Har så lyst å knærte to-tre krauts sammen med noen andre
:grin:


 

 

Hehe...aldri sagt nei til noe tilbud om å spille :razz:

 

You just say when and where, and I'll be there!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...