loggon Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Finnes det ekstern tv kort som gjør Lcd skjermen til tv uten pc ? hvis ikke bør det være enkel oppgave for produsentene å løse eller ?
loggon Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Skrevet 22. mars 2004 Vil f.eks denne være et bra valg til en LG skjerm ? http://www.dinside.no/php/art.php?id=89276
knokle_85 Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Det finnes jo allerede lcd skjermer med innebygget tv-tuner, men disse selges vel som tv'er. Jeg tror ikke det finnes en ekstern tv-tuner adapter som støtter inngangene på en lcd skrerm (D-sub og dvi) så du må nok gjennom datamaskinen, men jeg er ikke helt sikker.
pekle Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 (endret) Jepp, det finnes. Trur hardware.no testa eit slik for eit par månader sidan. Søk i testane. Ellers har eg ein slik boks frå AverMedia - ca. 1200kr på www.romex.no Men trur det som hardware testa hadde litt betre specs. Endret 22. mars 2004 av pekle
Ni kon Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 (endret) husk at en LCD TV har en annen oppløsning enn en LCD monitor da. Den har ofte helt annen lystyrke også... Masse ting som spiller inn her. Jeg for min del er skikkelig geek, når det gjelder kvalitet på bilde og ønsker dette optimalt..... I'll be back with more information asap.... husk at dvd og tv også har en helt annen oppløsning da Endret 22. mars 2004 av oivind_dahle
Hårek Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Tror denne skulle fungere: Trust Combi TV-PC Pop View .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå