Gå til innhold

Samsung X600

Anbefalte innlegg

Annonse

[1] Random productId 5957305 from forum_279

X600 er en kjempemobil!!! Den koster rundt 2500kr uten abbonement, og du får utrolig mye for prisen!! Kameraet er genialt... Man kan zoome, endre lys, nattmodus, innebygd lys/blitz osv... Menyene er bra, skjermen er bra nok(er litt dårlig i sollys, men den funker), tastene er bra, designet er genialt spør du meg!!

Anbefales på det sterkeste!! :thumbs:

Endret av ^m-o
Lenke til kommentar
Tenkte å satse på det helt til jeg så den blasse skjermen med svak fargegjengivnng.  Prøvde på elkjøp på carlberner i Oslo

trudde det var tft som er ganske god i sola og bra farger jeg ... :(

Det er TFT of TFD som er bra i sola... X600 har STN-skjerm som er litt dårlig i sola... Men den er bra nok innendørs, da er den da ikke blass med dårlig fargegengivelse. Da er [kremt] noen litt for kresne [kremt] :no:

Lenke til kommentar
Tenkte å satse på det helt til jeg så den blasse skjermen med svak fargegjengivnng.  Prøvde på elkjøp på carlberner i Oslo

trudde det var tft som er ganske god i sola og bra farger jeg ... :(

Det er TFT of TFD som er bra i sola... X600 har STN-skjerm som er litt dårlig i sola... Men den er bra nok innendørs, da er den da ikke blass med dårlig fargegengivelse. Da er [kremt] noen litt for kresne [kremt] :no:

X600 har ikke STN-skjerm. Den har UFB. Men det er vel ikke så mye bedre?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...