PocoLoco Skrevet 19. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 responstid på 16ms lover jo bra... har ennå ikke funnet et review som sier at den IKKE egner seg til gaming... og skal man tro Øivind Dahle og hans disipler er det umulig å spore etterslep på den - man kan jo undre seg hvilke spill de testet... hadde vært fint med noen erfaringer... eller tips til en annen LCD-skjerm i denne størrelsen som yter bedre i spill. Siter Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 19. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 De testet vertfall Unreal Tournament 2003 og Need for Speed. Siden de ikke oppdaget etterslep, så er den vel god til spill? PS: Den er ikke testvinneren da ... Siter Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 PS: Den er ikke testvinneren da ... vet... men Eizo L885 har fått en del blandet reviews: http://www6.tomshardware.com/display/20040116 http://att.com.com/Eizo_FlexScan_L885/4505...7-30710312.html Siter Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 er du usikker på den skjermen pocoloco kan du ta kontakt med NEC Scandinavia. Da får du sikkert mulighet til å se på den skjermen hos de. Send PM hvis intresant, da skal jeg sette deg i kontakt.. Siter Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 14. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 da var skjermen i hus... må nok si meg enig med LCD-Dahle... det er ikke mulig å spore etterslep og ifølge server-statistikker klarer jeg å opprettholde presisjon og kill-ratio... sammen med Klipsch surround-anlegg ble dette en meget bra spill-opplevelse... Siter Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Den skjermen er helt nydelig Sinnsykt bra skjerm. Du har valgt helt korrekt. NEC er helt i toppen på kvalitet Gratulerer!! Fin om du lager en brukertest om denne. Elsker sånt. Gøy å tilbakemelding om at det vi anbefaller faller i smak Siter Lenke til kommentar
immo Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Har surfet rundt etter Eizoen og Nec'en selv i det siste.. og endte opp med å kjøpe en bærbar Inspiron 8600 i stedet Hva ga du for Nec-skjermen? Venter hardt på en 1600x1200 LCD med spillegenskaper til.. vel ned mot 10.000 i det minste.. Edit.. og hvor kjøpte du den?? Endret 14. april 2004 av immo Siter Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 *sikle* Får ikke den skjermen ut av hodet etter at jeg testet den i forbindelse med del 3 av LCD testen... Siter Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 15. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 fikk den eneste de hadde på lager hos www.advance.no... enden: forstår hva du mener... første natten sov jeg sammen med skjermen. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.