Gå til innhold

siemens mc60


Anbefalte innlegg

nå har 5 stk i klassen min kjøpt seg en mc60. grunnen er vel at de selger den for 1000 kr på rimi.. men alt jeg hører om telefonen er bare dritt! kan noen si meg hva som er dårlig og bra med den? bare folk som har prøvd den da... skjønner ikke helt hvorfor ''alle'' har den når den er så ekstremt dårlig...

 

leste det inlegget om at t630 kom på 1.plass på tv2 testen, men hvem kom på 2 - og 3 plass? osv..

 

takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjermen stinker, Kameraet stinker!

MC60 er en telefon som folk kjøper bare fordi de vil ha kamera.

Drit telefon. ville heller hatt 3310 i stedenfor den!

Har du ikke mer seriøst å komme med i posten din så kan du vel egentlig like gjerne la mammaen din få overta kontrollen over tastaturet igjen....?

 

:angry:

Lenke til kommentar

joda, har hatt både 3310 og mc60, og sistnevnte er bedre!! :thumbup:

du kjøper ikke denne telefonen om du skal ha kamera, men den er lett å bruke, nett og sist men ikke minst billig!!

skjermen er helt grei, og tar du bildene i "riktige" lysforhold blir faktisk de ok, også (de blir dessuten MYE bedre på andre skjermer...) :D

Lenke til kommentar

Siemens MC60 kom faktisk på tredje plass på tv2 hjelperdeg sin test. Nokia 3200 på andre plass.

Det som er negativt med mc60 ER skjermen, tastene og menyene. Kameraet er faktisk brukbart med høyeste oppløsning, om du sender det over til PC.

Det positive er prisen. Det er ingen annen telefon på markedet som har kamera innebygd til under tusenlappen... BRA siemens!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøper denne telefonen i morgen.

hadde M55 før og om jeg ikke tar helt feil, så har MC60 samme skjerm.

jeg synes M55 skjermen var helt grei!

Ser egentlig ikke poeng med noen god skjerm, så lenge mobilen er rask å skrive medlinger med og har java, mms og wap.

Dette er en god og billig mobil spørr du meg.

Det er siemens altså kvalitet.

De som sier at skjermen er dårlig synes jeg egentlig burde få seg en PC og et spill.

Det å klage på sånnt er egentlig bare dumt.

En mobil med 32 bits farger og 1000 x 1000 i oppløsning hadde aldrig vert noe vits uansett :p

Lenke til kommentar

ja, foresten.. et par ting til dem som tenker på å kjøpe denne saken.

På elkjøp koster den 999 kr med Telenor, for dem som ikke vil ha siemens.

 

For dem som vil unlocke: de nyeste versjonene (FW 10) kan ikke unlockes med datakabel pr i dag.

noen har fått det til med "freia" og en loddeoperasjon.

Så unlocking på denne mobilen er ikke serlig aktuellt..

Lenke til kommentar
Siemens MC60 kom faktisk på tredje plass på tv2 hjelperdeg sin test. Nokia 3200 på andre plass.

Det som er negativt med mc60 ER skjermen, tastene og menyene. Kameraet er faktisk brukbart med høyeste oppløsning, om du sender det over til PC.

Det positive er prisen. Det er ingen annen telefon på markedet som har kamera innebygd til under tusenlappen... BRA siemens!

Og den testen til tv2 den er jo fasit! Not!

Greit at det er en grei telefon til den prisen, men på skolen min er det hvertfall sånn at de som har den, har den for å ha kamera!

For å si det rett ut: Ville aldri hatt den telefonen!!!!!

Ville mye helelr hatt en 3510i istedenfor da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...