Gå til innhold

Trådløs overføring fra PC til TV/stereo


akl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du forsøkt å bytte kanal ?

Den har 4 forskjellige kanaler å velge mellom.

Har samma saken fra CO, og jeg merket at det var mindre inteferens når man byttet kanal.

 

-PA-

Glemte faktisk å teste det. Testet bare forskjellen mellom kabler og trådlåst. Får gjøre et nytt forsøk og se om det funker bedre på en av de andre kanalene.

Lenke til kommentar

jeg kjøpte nylig det settet fra Trust som du linket til, men kan ikke si meg helt 100 % fornøyd. Av og til kommer det forstyrreler slik at bildet flimrer litt, noe som kan være irriterende. Kvaliteten på bildet var også noe lavere enn med kabler.

 

Men til mitt forbruk (siden jeg ikke stiller så høye krav) funket det greit. Du kan jo også evt. prøve ut denne fra komplett som sannsynligvis er hakket bedre. Hardware har også en test av denne liggende.

 

PS. jeg har heller ikke prøvd å bytte kanal, skal prøve dette og se om det blir bedre...

Endret av gravypressure
Lenke til kommentar
Du kan jo også evt. prøve ut denne fra komplett som sannsynligvis er hakket bedre. Hardware har også en test av denne liggende.

Har sett denne, men da begynner det og bli såpass dysrt at jeg heller holder meg til kabler. Den billigere varianten fra Komplett leverte bare mono-lyd var det ikke så? Litt av poenget for meg er jo og høre mp3 fra pc på stereoanlegget i stua.

 

PS. jeg har heller ikke prøvd å bytte kanal, skal prøve dette og se om det blir bedre...

Ble muligens noe bedre, men fortsatt var det forstyrrelser innimellom. Mye bedre bilde med kabel, så boksene fra CO leveres nok tilbake igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...