Gå til innhold

skjermkort.....

D.J

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har tenkt meg å kjøpe sapphire radeon 9800 pro 128mb, men hvordan veit jeg at det passer til mitt hovedkort?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sjekk manualen til hovedkortet ditt :) Ellers så kan du sjekke produsentens hjemmeside og se der.

finner ikke manualen...har leita i hele natt...så er jeg ikke siker på åssen hovedkort jeg har. et sted står det msi og ett anet sted står det sis, sis har jeg aldri hørt om da...

Skrevet

Hvis hovedkortet ditt ikke er veldig gammelt, så har den nokså sikkert en AGP slot, og da er jeg rimelig sikker på at 9800Pro passer. Last ned aida32 ( finner det på www.google.com ), der finner du all info om din maskin!

Skrevet

det står ikke 8x agp på skjermkortet mitt, der veit jeg ikke hva som står, men på esken til radeon 9800 pro står det 8x agp. passer det fortsat????

Skrevet

nå har jeg finni det :yes: jeg har 1x 2x 4x 8x agp og det skjermkortet jeg har nå er 4x agp

Skrevet

Det står sikkert at det er 1x AGP Port - jeg har et gammel Abit TH7-II kort, og det støtter HELT sikkert mere enn 2x AGP - jeg VET det støtter 4x, men er ikke sikker på 8x.

Uansett, jeg tviler ikke på at 9800 kortet vil passe maskinen.

_

johanf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...