dale Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 (endret) Hei. Søker en online epostleser hvor jeg kan legge inn min pop3 jobb mail og bruke den fra mitt feriested i utlandet. - pop 3 motak med mulighet for å la mailen fortsatt ligge på servern. - Avsender må også være samme konto. Hvis dere skjønner. Noen som har noen gode tips? På forhånd takk (tror jeg havnet i riktig kategori?) Endret 17. mars 2004 av dale
Jannern81 Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Hvorfor ikke bruke telenor sin webmail eller bare simpelt outlook? må da funke det?
jh_ Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Hvorfor ikke bruke telenor sin webmail eller bare simpelt outlook? må da funke det? for å kunne bruke outlock så må du ha en pop3 mail-server (eller noe?) for å kunne opprette en mail, husker ikke helt åssen det funka.. Anbefaler å sjekke ut portalen.no, det var den jeg brukte en gang i tiden.. tror den skal legges ned nå, men mulig de har noen linker til andre steder du kan få det..
Jannern81 Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 misforstod innlegget beklager. Hotmail har jo mulighet for pop3? har hvertfall hatt det engang for lenge lenge siden, men vet ikke om mailene kunne ligge på serverene. og hotmail suger jo generelt. Finnes sikkert masse andre
oslo72 Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Hvilken ISP har du? Skulle tro din ISP tilbyr dette på sine sider...
milkwood Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg brukte mailreader.com i lange tider. Har alt du spurte etter. Men det er vel snakk om at du skal sjekke jobb mailen på f.eks en internett kafe regner jeg med. For skal du bruke en egen bærbar er det som en over nevner mye bedre å bruke bare outlook..
dale Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Skrevet 17. mars 2004 isp'en tilbyr det ikke, og jeg kan ikke bruke outlook eller hotmail. Noen andre?
Moskus Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg fikk et tips om nesten akkurat det samme. Fungerer utmerket for meg, men jeg er ikke sikker på "sende mail"-biten. http://www.blastnet.org:2000/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå