Gå til innhold

Velge Intel SE440BX-2 eller Abit BH6?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei !

 

Har hatt mange "rare" kort en stund, men i 1998, gikk jeg til innkjøp av Abit BE 6 II, og Abit BH6, og jeg har bare hatt gode erfaringer, kortene er stabile og "greie".

 

Men her for en 1 måneds tid siden nektet kortet (BE6II) å poste, det vil si, etter mange og lange forhandlinger kom det i gang til slutt, men for to uker siden var det nok. :(

 

Det er jo tross alt snart 6 år gamle kort, såååå :scared:

 

Men det er jo som sagt kort som er meget bra., soo go for it. :thumbs:

 

Og, ja det bele et Abit kort igjen, Denne gangen et AI7, med en simpel Celereon [email protected] på Boxed Vifte, greit nok til høsten. (Tenkte lommeboken skulle tøømes realt) :w00t:

 

Om samboer ikke setter seg på bakbena :green:

 

 

MvH

 

WB

Lenke til kommentar

Samboeren har vært min følgesvenn i 12 år......nå :wow:

 

Anngående den Celeronen, den fyker opp til min ene av mine to sønner, han er 6 år, og liker å spille CS, og HL, og selvfølgelig andre barnespill.

 

Ja han tar ofte å banker Pappa i huset på de spillene......... :D

 

Så den PC`en ha sitter på nå, min gamle Abit BH6 (PIII800MhZ) gies bort til min yngste sønn (4år)

 

 

Siden vi endelig ser ut til å får Bredbånd her i "utkanten"... Utkant og utkant... Lyse Energi leverer Fiber til hus 800 meter ifra oss.......

 

Men til høsten, da blir det gass under panseret... :D

 

Men annyway Abit duger.

 

MvH

 

WB

Lenke til kommentar
Samboeren har vært min følgesvenn i 12 år......nå  :wow:

Ikke værst må jeg si, jeg for min del har for det meste holdt meg unna damer i 21 år, noe feil med meg kanskje? :blush:

Anngående den Celeronen, den fyker opp til min ene av mine to sønner, han er 6 år, og liker å spille CS, og HL, og selvfølgelig andre barnespill.

CS... Barnespill og barnespill... :p

Ja han tar ofte å banker Pappa i huset på de spillene.........  :D

 

Så den PC`en ha sitter på nå, min gamle Abit BH6 (PIII800MhZ) gies bort til min yngste sønn (4år)

Om noen år er det du som må overta de brukte PCene til sønnene dine. :)

Siden vi endelig ser ut til å får Bredbånd her i "utkanten"... Utkant og utkant... Lyse Energi leverer Fiber til hus 800 meter ifra oss.......

Grattis! :thumbup:

 

Litt off topic... :blush:

Endret av Kamerat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...