Gå til innhold

Nokia 6230, Hvor er den?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
den er komt på bystasjonen i bergen.

tror den er komt på bergen stor senter også!

Bystasjonen i bergen og bergen storsenter er samme kjøpesenter, bare for å nevne det. Hvilken butikk er det som har den da foressten og er du sikker på det ikke bare er en dummy? Var innom telebutikken på galleriet i Bergen og de hadde en dummy av 6230, men de visste ikke når den skikkelige telefonen skulle komme. De regnet med i mnd skiftet mars-april.

 

Men tilbake til topicen. Jeg fikk mail fra de jeg bestillten den av om at de skulle sende meg den på fredag 19 mars, så jeg regner med den er like rundt hjørnet.

 

leste forresten en test av den på en russisk side. Der fikk den god kritikk, så jeg tror vi har noe å glede oss til :thumbs:

Lenke til kommentar

Fikk Mail fra Mpx for kort tid siden. De har ennå ikke fått bekreftet leveringsdato, men antatt 1-2 uker. Tipper den da kommer rundt månedsskiftet.

 

Ellers er det nok lurt å bestille nå, tror den ikke kommer til å være lagervare særlig lenge...

 

Jeg har nå bestilt den :)

Lenke til kommentar

Tror ikke det er så dumt å bestille den nå. Jeg bestillte i februar. Den 19 for å være nøyaktig. Fikk mail fra de om at de skulle sende meg telefonen 19 mars, som er i morgen :thumbs:

 

Vet ikke om dette er helt til å stole på, men jeg håper iallefall. Uannsett, så var jeg i kontakt med de (Hwb) og de sa at de kun kom til å få inn små parti i begynnelsen, fordi nokia hadde problemer med å dekke etterspørselen. Det at jeg bestillte så tidelig, gjorde at jeg var blant de første i køen, men at de som bestillte nå måtte belage seg på å vente en stund lenger...

Lenke til kommentar
Noen som vet om noen nettsider med ekte bilder av 6230?

Ekte bilder? Har ikke du liksom prøvd telefonen, eller er det bare oppspinn?

Jeg mener ordentlige bilder som er tatt med et fotokamera av telefonen.

Det er nok ikke oppspinn at jeg har prøvd den, for det har jeg! Men jeg må vel få lure på om det fins ordentlige bilder av den på nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...