riktor_1 Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Hei, Når jeg bruker torrent går ting som en snegle i sirup. Jeg har prøvd å åpne porter i routeren med litt vekslende hell, så disse har jeg "stengt" igjen. Men jeg la merke til at det i klienten jeg bruker (Shadow) er mulighet til å stille på port-rangen programmet skal bruke. Er det noen av dere som har greie på om jeg kan be programmet benytte seg av noen andre porter enn 6881-6889? Portersom da alltid er åpne. På forhånd takk for svar.
AMD-King Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Vel, har du god upload? Er det mangen å laste ned ifra? Visst du har dårlig upload har du dårlig download.
mars001 Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Er det noen av dere som har greie på om jeg kan be programmet benytte seg av noen andre porter enn 6881-6889? Portersom da alltid er åpne. På forhånd takk for svar. Det er jeg ikke helt sikker på, men åpne de portene igjen og skriv de inn i portrange. Så setter du uploadhastighet til dsl/cable slow. Da skal du få bra hastigheter, hvis du har noen bra seeds selvsagt, regner med du veit hvordan det funker ? Bruker iallefall NGT og samme klient som deg og det funker helt flott med 6881-6889.
Rookie_NO Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Du får jo ikke bra hastighet ned hvis det ikke er folk der ute som har båndbredde til overs til deg. Derfor anbefales det å la dl'en stå en stund, slik at du kan komme høyere opp på prioritetslista over hvem som får båndbredden. Prinsippet med BT er at for å kunne laste ned MÅ du laste opp...
stickss Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 (endret) *Innlegg fjernet, advarsel utdelt (brudd på regel #8)* Endret 9. desember 2004 av psilocybe
aspyr Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Det hjelper å åpne porter når man skal bruke bittorrent. De portene du har åpnet i routeren setter du inn som de portene bittorrent skal bruke. Hastigheten kommer også ann på hvor mange som seeder (uploader) fila du laster ned
Orjanp Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Ok, tråden er fra 16.3.2004. Vil tro at trådstarter har fått svar på spørsmålet sitt.
Steinmann Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 høres ikke ut som han uploader noe i det heletatt, er nok der problemet ligger. :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå