Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Straff for MP3-kopiering og film utsatt igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.digi.no/php/art.php?id=101437

Lovlig MP3-kopiering of film er egentlig det minst interessant da men. :p

• ulovlig med sonefrie DVDer
  • ulovlig å lage private kopier (av alt?)

Det blir jo nærmest latterlig å ikke få lov å ta sikkerhetskopier av ting man selv har kjøpt.

Og at man ikke kan konvertere en CD man har kjøpt til MP3 for å ha på sin mp3spiller ??? helt sykt.

Dette skaper bare mer undergrunnsmiljø, men det kommer de aldri til å fatte. :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
det er jo ulovlig å kjøre over fartsgrensen med bil.... men har hørt løse rykter om at det blir gjort for det.....

Joda du har helt rett i det, mener det er ganske merkelig at det er lov å laste ned piratkopierte ting, det burde være relativt enkelt å forby dette og innføre alt det andre som er litt mer omfattende etterhvert.... men hva vet jeg.. :)

Det som er kjipt er at man ikke skal få ta kopi at ting man eier eller handle DVD over nett med annen sone.

Skrevet
det er jo ulovlig å kjøre over fartsgrensen med bil.... men har hørt løse rykter om at det blir gjort for det.....

For å spille videre på den; kanskje de begynner å innføre nedlastingskontroller?

Skrevet

Ikke så merkelig at d ikke er ulovelig å lastened musikk/film...d ikke er lov å dele ut filer så d er jo ingen ting å lastened..

Men at d skavære ulovelig å lage kopi/mp3 av plate/film som DU HAR KJØPT I SJAPPA er jo helt inne i "#"%#"!#!#"%'s latterlig...

Hva blir d neste ? nike sier du må ****** ikke spille fotball m de skoene DU KJØPTE på sport's sjappa da blir d fengsel på dg..

bmw sier tar jeg deg med den bile i sverige så ryker du inn..

Når jeg har kjøpt noe så eier jg d.. skal ****** ingen si hva jg skal og kan gjøre m d..

Skjønner at d er ulovelig og dele musikken/filmene m andre den er grei men ikke at de skal bestemme hva jeg gjør med platene til privat bruk etter å ha kjøpt dem.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...