Gå til innhold

Ta i bruk ein gammal RAID-sak

Anbefalte innlegg

Det står ein Promise FastTrak133 RAID på eit MSI KT3 Ultra-ARU.

Den har to gulfarga IDE-kontaktar (IDE3 og IDE4) og eg tenkte å ta dei i bruk. Eg har to tomme 120 GB-diskar og får kanskje ein eller to til snart.

Så då ville eg fiska etter litt tips og trix då...

Legge eg begge på IDE3 no, for så å utvida med diskar på IDE4 etter på?

Legger eg ein på IDE3 og ein på IDE4 for å auka yteevna?

Kor mykje mekking kan eg gjer på eit sånt 2-4 diskers RAID, utan å formatera?

Lenke til kommentar
Annonse

[1] Random productId 5392665 from forum_276

Hei.

På de fleste hovedkort med raid - kontrollere kan du kun benytte raid nivå 0 og 1.

Raid 0:

Det vil si at på nivå 0 blir data skrevet halvparten til hver disk ( om du har to ). Overføringshastigheten går da opp, ( flere MB per sekund) .

Størrelsen på raid arrayet vil bli nesten dobbelt av disk-kapasiteten på en disk ( om de er like )

Ved feil på EN disk mister du alle data på begge!!

Raid 1

Ved raid nivå 1 skrives samme data til begge diskene, og du vil ha fortsatt kunne berge data ved feil på en disk. Hastigheten vil her ligge litt under en single disk.

Kapasiteten blir omtrent det samme som på en enkelt disk.

Min erfaring er at du kan ikke "mekke" noe som helst på et raid array med de raidkontrollere som sitter på hovedkort. Har Abit BX-133 Raid, Asus P4C-800E og MSI 6523 (om jeg husker rett) alle med raid. De funker meget bra. Men jeg er meget nøye med backup (Svettet godt da XP rapporterte "Disk not formatted, do you want to format it now" på en disk der alle digitalbildene lå!! Måtte kjøpe program for å redde bildene).

I enkelte tilfeller har bytte av hovedkort ( med samme modell) ført til at diskene har måtte settes opp på nytt med tap av all data. Mitt råd blir som følger: Ingen "tukling" med raid arrayet etter at det er satt opp.

Good Luck.

Lenke til kommentar

Under oppstart av eit Raid 0 (striping), står det:

MBFastTrak133 (tm) "Lite" BIOS Version 2.00.1.22
(c) 1995-2001 Promise Technology, Inc. All rights reserved.

ID: 1
MODE: 2+0 Stripe
Size: 240068M
Track-mapping: 29186/256/63
STATUS: Functional

WARNING: An Ultra ATA/66 (or faster) drive is connected with a 40-pin IDE cable. Drive speed will be downgraded to Ultra ATA/33 mode. Check BIOS Setup Menu option #2 to see new Ultra DMA access mode setting.

Under option #2 står det U2 på begge diskar.

Elles finn eg ingen måte å bruka eit Array per disk (på ein måte kopla ut heile Raid-funksjonen), fordi oppsett av Raid skjer i Auto-menyen.

Her kan eg velga mellom yteevne eller tryggleik (stipe eller spegle), samt sei om det er ein Server, Workstation eller AV-maskin.

For å få opp eit Array med berre ein disk, ser det ut som at heile Raid-kontrolleren må ha denne eine disken åleine på seg :s

Lenke til kommentar

No står alle diskane mine (3 stk 120 GB) med U5, som skulle stå for UDMA og 5 er bra, eller?

Eg har på ein eller annan måte klart å få auto-funksjonen til å laga 1 array per disk, så no har eg tre separate diskar.

Dette er ikkje Raid, men eg får vertfall utnytta sjølve kontrollaren til noko forunuftig (y).

Eg har ein tom 80 GB disk, så eg lure på å prøva å få opp som eit array #4. For i og me at dette ikkje er raid, så skulle vel ikkje 80 GB-disken "dra ned" kapasiteten til dei andre diskane til 80?

Og ein siste ting: Eg skal kunne ta desse diskane over i andre maskiner og tilbake, utan problem?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...