Gå til innhold

er dette casemodding?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså sålenge kabinettet ikke er som det var da det kom orginalt er det modda...Men pleier somregel å gjøre litt mer enn å kaste inn en katode og en fancontrol :)

 

EDIT: ville kansje ikke kalt meg "Master Casemod" når du har gjort så lite...ta en titt på BeQuiet og BMP i worklogs... :yes:

Endret av MrX_
Lenke til kommentar

jeg tror nok det er flere enn meg som må se langt etter å kunne klare noe slikt med det første.. :yes:

selv har jeg en minimal casemod..

framme på pc'n, så ver det 99 fordypniger, disse er nå borret ut for å oppnå bedre luftstrøm..

men det er nokk mange som ville ha ledd av det, og sagt at det ikke var en casemod hvis jeg hadde lagt ut bilder..

Lenke til kommentar
det virker som om alle under 16-17 ikke skjønner at det faktisk er en casemodd å lage hull til vifter og innstallere vannkjøling+vapo i et kabinett som overhode ikke er beregnet for det.

 

case modification.. men nei, din casemodd er ikke noe sælig egentlig.. ikke så veldig orginalt i grunnen.. :p

*Hmmff!* Nå skal du vel ikke henge ut alle som er under 16 da. :mad:

Edit: Når du faktisk er bare 16 selv.

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
lurte på om det kalles casemod nårr jeg

har fjerna plastgrillene og bytta ut med Plexiglass, satt grønn neon bak og belyst kabinettet med UV +viftekontroll og LED belsyst sidevifte?

er dette casemodding?

Synes dette høres mer ut som montering av hardware jeg da, men men.

Du har ikke akkurat forandret noe fysisk på selve kabinettet, kun byttet ut noen deler, og montert inn noe annet.

Lenke til kommentar
Altså sålenge kabinettet ikke er som det var da det kom orginalt er det modda...Men pleier somregel å gjøre litt mer enn å kaste inn en katode og en fancontrol :)

 

EDIT: ville kansje ikke kalt meg "Master Casemod" når du har gjort så lite...ta en titt på BeQuiet og BMP i worklogs... :yes:

Mitt kabinett kom orginalt uten hverken hardware eller vifter.. Kan vel ikke kalle det case-mod når du monterer selve PC'n inn i kabinettet :dontgetit:

 

For at det skal være en case-mod må du vel fysisk modifisere kabinettet :dremel: . Hvis du bare setter noe inn i kabinettet har du jo ikke endret det og ergo ingen case-mod.

 

Det er nå i alle fall min mening..

Lenke til kommentar
det virker som om alle under 16-17 ikke skjønner at det faktisk er en casemodd å lage hull til vifter og innstallere vannkjøling+vapo i et kabinett som overhode ikke er beregnet for det.

 

case modification.. men nei, din casemodd er ikke noe sælig egentlig.. ikke så veldig orginalt i grunnen.. :p

Nå er det sånn at jeg er 15 og jeg BYGGER kabinett! Så ikke vær så ovenpå.

Lenke til kommentar
det virker som om alle under 16-17 ikke skjønner at det faktisk er en casemodd å lage hull til vifter og innstallere vannkjøling+vapo i et kabinett som overhode ikke er beregnet for det.

 

case modification.. men nei, din casemodd er ikke noe sælig egentlig.. ikke så veldig orginalt i grunnen.. :p

Nå er det sånn at jeg er 15 og jeg BYGGER kabinett! Så ikke vær så ovenpå.

når jeg var 13 år bygde jeg meg et kabinett, pusset og lakert et kabinett,satte sammen et plexi kabinett, 2vindu er lagd, 1 viftehull er kuttet ut, 2 viftegriller er kuttet ut, psu er kraftigt modifisert, og nå (som jeg er 14)skal jeg modde endea litt mer

 

(alle modene er utenom trekabinettet som jeg og en kompiss lagde)

 

skal du se strengt på det så er jo en ripe i lakken en casemod, siden det ikke var slik når det kom ut fra fabrikken

 

men en casemod bør ikke kalles en casemod før det er gjort noe sikkligt

Lenke til kommentar
skal du se strengt på det så er jo en ripe i lakken en casemod, siden det ikke var slik når det kom ut fra fabrikken

der tar du heelt feil.

en ripe i lakken er slitasje, ikke en modd!

 

*edit* all modifisering av kabinetter er verdig å bli kalt for en casemod, du trenger ikke å rakke ned på de mindre ekstreme moddene, det er tross alt ikke alle som har råd til noe mastermodding i en alder av 14 år eller deromkring.

Endret av the coolkid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...