RAPTORR Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 min tok 3 uker men dem blir sendt fra irland så det spørs du kan prise deg at du tok dell dem har et veldig bra support oppleg hvis det er noe galt så kommer en tekniker neste dag med della
RAPTORR Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 min tok 3 uker men dem blir sendt fra irland så det spørs du kan prise deg at du tok dell dem har et veldig bra support oppleg hvis det er noe galt så kommer en tekniker neste dag med della sory for skrive feil
Zettie Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Hei.. Sorry for å dra opp tråden igjen, men er noenlunde samme sak: En kompis av meg har nettopp (10-12 dager siden) bestillt seg en 8600 fra Dell, men under tracking-saken hos Schenker blir ikke "Client number" fyllt ut med å trykke linken som dell har oppgitt.. Prøvde finne dette igjen fra bestillingen av min egen 8600 for en tid tilbake men den var tatt bort.. Noen som har Dell's client number hos Schenker?
Anterialis Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Jeg har nesten samme problem. Jeg kjøpte maskina for en uke siden men får ikke sjekka status. Jeg bruker kunde/referansenummeret og det andre nummeret men det står bare at nummrene ikke stemmer overens. Noen forslag til hvorfor dette skjer?? På forhånd takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå