mars001 Skrevet 15. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2004 Har problemer med lyden i UT. Før pleide det å funke fint første gangen jeg fyra opp spillet etter en omstart, og hvis jeg prøvde å gå inn i spillet igjen uten å restarte er lyden helt fucka, bare skurrer. Nå er den sånn selv etter restart, må starte/slå av spillet opptil 10 ganger før det blir bra, slitsomt. noen vært borti dette,løsning ? har prøvd å reinstallere spillet flere ganger. kjører xp pro med sblive. Siter Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 15. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2004 Har problemer med lyden i UT. Før pleide det å funke fint første gangen jeg fyra opp spillet etter en omstart, og hvis jeg prøvde å gå inn i spillet igjen uten å restarte er lyden helt fucka, bare skurrer. Nå er den sånn selv etter restart, må starte/slå av spillet opptil 10 ganger før det blir bra, slitsomt. noen vært borti dette,løsning ? har prøvd å reinstallere spillet flere ganger. kjører xp pro med sblive. Høres jo merkelig ut hvis det ikke er konsekvent. Hadde også problemer med lyden i Unreal Tournament, men det hjalp da jeg slo av surround-lyden. Hvorvidt dette kan hjelpe deg eller ei kan jeg ikke svare på, men prøv iallfall. Verdt et forsøk. Alternativt kan du jo sjekke på spillets hjemmeside. Pleier å ha egne troubleshooting-tråder på forumet. Du burde ta en titt på de linkene jeg har satt opp under. Tror kanskje EAX-patchen til Creative er best å satse på. Håper det hjelper! Tech-support Atari Community Tech-Support Planet Unreal Unreal Tournament Readme Soundblaster Live! (Unreal-patch) Unreal EAX Library Patch Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.