Jump to content
Sign in to follow this  
mars001

Lydproblemer i UT

Recommended Posts

Har problemer med lyden i UT.

Før pleide det å funke fint første gangen jeg fyra opp spillet etter en omstart, og hvis jeg prøvde å gå inn i spillet igjen uten å restarte er lyden helt fucka, bare skurrer.

Nå er den sånn selv etter restart, må starte/slå av spillet opptil 10 ganger før det blir bra, slitsomt.

noen vært borti dette,løsning ?

har prøvd å reinstallere spillet flere ganger.

kjører xp pro med sblive.

Har problemer med lyden i UT.

Før pleide det å funke fint første gangen jeg fyra opp spillet etter en omstart, og hvis jeg prøvde å gå inn i spillet igjen uten å restarte er lyden helt fucka, bare skurrer.

Nå er den sånn selv etter restart, må starte/slå av spillet opptil 10 ganger før det blir bra, slitsomt.

noen vært borti dette,løsning ?

har prøvd å reinstallere spillet flere ganger.

kjører xp pro med sblive.

Høres jo merkelig ut hvis det ikke er konsekvent. Hadde også problemer med lyden i Unreal Tournament, men det hjalp da jeg slo av surround-lyden. Hvorvidt dette kan hjelpe deg eller ei kan jeg ikke svare på, men prøv iallfall. Verdt et forsøk. Alternativt kan du jo sjekke på spillets hjemmeside. Pleier å ha egne troubleshooting-tråder på forumet. Du burde ta en titt på de linkene jeg har satt opp under. Tror kanskje EAX-patchen til Creative er best å satse på. Håper det hjelper!

:thumbup:Tech-support

Atari Community Tech-Support

Planet Unreal

Unreal Tournament Readme

:thumbup:Soundblaster Live! (Unreal-patch)

Unreal EAX Library Patch