Gå til innhold

Er kortet ødelagt?Mitt nye r9600 pro fireblade


cowai

Anbefalte innlegg

Jeg monterte kjøleribber på rammen på skjermkortet og en vga silencer på gpu'en, for en uke siden. Men plutselig en dag jeg hadde åpnet kabinettet, så kom det aldri noe bilde på skjermen, men maskinen var på..... Jeg prøvde et annet skjermkort og det funka helt fint, så jeg prøvde å sette i r9600 pro kortet igjen. Da funka det helt fint også.... Men to dager senere monterte en ny kjøleribbe på northbridge'en og etter det kom problemet på nytt :thumbdown: . Altså at det ikke kom noe på skjermen når skrudde maskinen på....

 

Hva kan være galt med kortet? Får jeg garanti på det? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei takk for svar. ja maskinen starter men ingen bilde på skjermen. Jeg har ikke brukt lim. Jeg kjøpte noen kobber ribber på microplex med teip.

Vis jeg tar av vga silencer og putter på den orginale og tar av kjøle ribbene, tror du jeg kan få garanti for det, vis jeg ikke sier at jeg har hatt kjøleribber og sånn på det?

Lenke til kommentar

Jeg mener hvis Skjermkortet dii har røket skal du vel få noe feilmelding om det på skjermen din som"Sync ofut of rang" eller noe sånt.

Tror heller på at AGP porten på HK ditt kan være på vei til å gå.Hadde en kompis som hadde noe alla samme feil som deg.Du tok ikke ut kortet mens strømmen stod på i maskinen din?

Lenke til kommentar

Nei selfølgelig gjorde jeg ikke det. vis hk'et er på vei til å gå er det jo litt merkelig at et gamlere skjermkort virker i maskinen...(r8500le 64mb)....

Når jeg starter maskinen med 9600 kortet vil liksom ikke skjermen reagere.(helt svart)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...