Gå til innhold

er jeg bare heldig?


Anbefalte innlegg

woho! tok just å planslipte både prosessoren (xp1600+) og ribba mi(standard jall alu-ribbe)

og seriøst! seriøse forskjeller....den lå før på standard hastighet, 1,4ghz (tror d er d på xp1600) på 47 grader så å si heile tia, etter jeg tok å planslipte den og ha klokka den opp til 1,72htz ligger den nå på 41 grader....dette liker jeg...hvor langt tror du jeg klarer å presse den? har ikke låst den opp eller noe enda...står på 10,5x163..

 

sabla fornøyd er jeg ihvertfal:D

 

 

*uppdate*

 

prøvde litt videre og jajamennsann...gikk opp til 169x10,5 på 1,85v :love:

 

gleder meg til å få heve på no vannkjøl og låse den opp:P

Endret av PappKassE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner vel med å kjøre noe slikt selv, da jeg sitter på et asus a7n8x dlx som ikke kan gi mer enn 2.8 vdimm, og geilene er spsifisert fra 2.5 til 3.1 V (innenfor _garantien_, dvs at de troligvis kan kjøre enda høyere), og det kan heller ikke gi mer enn 1.85 vcore eller låse opp prosessoren. Skal få tak i et DFI lanparty 2, sette kjøleribber på mosfets og southbridge, vannkjøling på både cpu og hk, så skal i se hva prosessoren er god for!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...