Gå til innhold

Prøve deg som beta-tester hos Microsoft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den som laget disse screenshotene ville vistnok at den nye Disney Trenden som preget WinXP skal fortsette for fullt ! - Har et forslag til en ny Office hjelper for de jeg,.... - Lille Donald som kommer med Gode ideer og plagsome Wizards hele veien,... Det hadde vært noe det ?

Lenke til kommentar

Jo, technet koster penger, men det er verdt det for oss som sdministrerer windows i nettverk.

 

Det har løst en del problemer for meg.

 

dessuten koster det mindre en en PC i året, og da merkes det ikke mye på budsjettet. :grin:

 

.NET kommer i mange versjoner. 1 til web, og en til ditt og en til datt. Nå er servere så billige at folk kan kjøp en server til hver tjeneste + at man slipper å betale for alle funksjonene man ikke trenger på akkurat den serveren.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-24 00:51, alaruz skrev:

Den derre skikelig bra .NET serveren ,.... Er ikke det den som hadde så mange fine THEMES, og SKINS muligheter da ? Hadde hørt rykter om det jeg,......


 

Håper du kødder, eller så bør du få livstidsforbud mot å drive en server.

Man skal selvfølgelig ikke ha masse "fine" themes and skins å se på, når sikkerhet og stabilitet står i sentrum!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-24 01:27, Radiax skrev:

Forskjellen på Win2k brukere og WinXP / Win9x brukere er at Win2k brukerne kan bruke begge knappene på musen :smile:


 

Den må du forklare nærmere.... jeg har 4 knapper og kan bruke alle sammen (kjører XP).

Lenke til kommentar

Enig med BORRE. Hvem er inntr i UTSEENDET på en server? Jobbet/jobber en del med severere, når de er konfig. slår man av skjermen. Hvis man driver med konstant overvåkning av trafikk, har man neppe tid til å bry seg om skins etc. Hadde jeg ansatt en til å adm. mitt nettverk, for å senere oppdaget at han/hun drev med slikt, hadde vedkommende måttet se seg om etter annet å sysle med pr. omgående.

PAPIRPOSE påstår å ha fått tilsendt beta av et spill.Ikke for å pirke i din selvfølelse, men priviligert? Neppe. Jeg har i storparten av mitt yrkesaktive liv drevet med markedsføring, og det er en ting som er sikkert:INGEN salgsfolk GIR bort noe uten baktanke. Hvis de har sett sidene dine, har de nok regnet med at du eventuellt betyr noe innenfor et spesifikt miljø. Ved å gi deg en beta, tror de nok at de har gjort noe som styrker din status innenfor din ommgangskrets (ikke det at jeg tror at du svelget den), og derved vil de høste goodvill hos dem du forteller det til. Et Kinesisk ordtak sa: Får du en fornøyd kunde får 10 høre om det. Får du en missfornøyd, får 100 høre om det. Tror ikke MS GIR bort noe som helst!!!!

 

 

Denne Melding var redigert av: slowcooler på 2002-03-24 03:05 ]

 

[ Denne Melding var redigert av: Slowcooler på 2002-04-05 01:27 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-24 01:24, borre skrev:

Quote:


On 2002-03-24 00:51, alaruz skrev:

Den derre skikelig bra .NET serveren ,.... Er ikke det den som hadde så mange fine THEMES, og SKINS muligheter da ? Hadde hørt rykter om det jeg,......


 

Håper du kødder, eller så bør du få livstidsforbud mot å drive en server.

Man skal selvfølgelig ikke ha masse "fine" themes and skins å se på, når sikkerhet og stabilitet står i sentrum!

 

 

Jeg sa at jeg bare hadde hørt rykter,... Egentlig gir jeg **** i M$ produkter,... - Og jeg sa heller ikke at jeg syns Themes og Skins var noen fin idè, syns faktisk at det var latterlig ! - Men ville nevne det, da jeg selv faktisk hadde hørt noe om dette. Men i tilfeller hvor stabilitet og sikkerhet står i sentrum, så er M$ det aller, aller siste jeg velger. - viss jeg engang velger det da......

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-24 01:33, borre skrev:

Quote:


On 2002-03-24 01:27, Radiax skrev:

Forskjellen på Win2k brukere og WinXP / Win9x brukere er at Win2k brukerne kan bruke begge knappene på musen :smile:


 

Den må du forklare nærmere.... jeg har 4 knapper og kan bruke alle sammen (kjører XP).

 

 

So? Jeg kjører WIN XP, har 4 knapper OG ETT HJUL og vet hvordan jeg skal bruke alt sammen. Til og med tastaturet hanskes jeg sånn ålreit med :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-24 01:27, Radiax skrev:

Forskjellen på Win2k brukere og WinXP / Win9x brukere er at Win2k brukerne kan bruke begge knappene på musen :smile:


 

Hvorfor setter du Win2k på den ene siden og WinXP/9x på den andre? Det er jo selvsagt Win2k/XP på den ene siden, og 9x på den andre?

Eller tilhører du de som mener XP bare er en W2k versjon med fancye knapper?

Lenke til kommentar

hvorfor være betatester hos M$

 

de fleste av dere ER JO ALLEREDE BETATESTERE ..

mange av dere betatester Windows XP og OfficeXP akkuratt nå , såsnart det blir færre feil , kommer M$ til å selge dere Windows XP SE , og dere fortsetter å betateste...

 

det er leeenge siden sist M$ kom ut med moe annet enn betaer...

Lenke til kommentar

Som jeg sa lengere opp, MS GIR ikke bort noe. De har som MOFT skriver tatt svinaktig godt betalt for de prøveversjonene de har solgt.Har forresten noen prøvd support på MS-produkter? Det er den værste mølla jeg har vært borti. Minner om det Franske offentlige byrokratiet man finner parodert i Asterix, ingen kan si noe, men sender deg videre til noen som de TROR kan, men som viser seg å heller ikke kunne det, og derfor sender deg vider , osv osv osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...