Gå til innhold

Fjernkontroll til Dell i8600


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men, er det ikke mulig å bare bruke en fjernkontroll jeg har fra før av på IR porten på maskinen. Trenger vel egentlig bare noe software...

Jo kansje, men det blir da altfor enkelt og billig? :p

 

Kvikks har selvsagt rett, det følger med BT hub. Du får riktig nok en kabel hengende da, så jeg kommer evnt til å bruke den innebygde BT'n

Lenke til kommentar

du kan ikke pruke ir-porten til fjernstyring. Det er to forskjellige typer IR signaler. det finnes noen eksterene ir mottakere som tar imot signaler fra vanlige fjernkontroller sånn som f.eks til TV kort, men det blir kanskje lite aktuellt.

Et prorgram som heter "grider" klarer å koble fjernkontroll signaler til pc'en men som sagt bare med ritkig hardware

Lenke til kommentar
du kan ikke pruke ir-porten til fjernstyring. Det er to forskjellige typer IR signaler. det finnes noen eksterene ir mottakere som tar imot signaler fra vanlige fjernkontroller sånn som f.eks til TV kort, men det blir kanskje lite aktuellt.

Et prorgram som heter "grider" klarer å koble fjernkontroll signaler til pc'en men som sagt bare med ritkig hardware

Så dritt! Har sett på denne http://www.hifiklubben.dk/iz.asp?id=2|p|134|134|4945|pdetail og det hadde vært digg!

 

Da får jeg glemme det...

Lenke til kommentar
du kan ikke pruke ir-porten til fjernstyring. Det er to forskjellige typer IR signaler. det finnes noen eksterene ir mottakere som tar imot signaler fra vanlige fjernkontroller sånn som f.eks til TV kort, men det blir kanskje lite aktuellt.

Et prorgram som heter "grider" klarer å koble fjernkontroll signaler til pc'en men som sagt bare med ritkig hardware

Så dritt! Har sett på denne http://www.hifiklubben.dk/iz.asp?id=2|p|134|134|4945|pdetail og det hadde vært digg!

 

Da får jeg glemme det...

Mulig du kunne klare å få en PDA til å fjernstyre PCen med riktig software da... Om softwaren finnes er noe annet :o)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...