f_Cannon Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Kan jeg ha koblet noe feil i maskinen. Er hvertfall treg når den leter etter IDE greier når jeg starter opp Hvorfor skjer detta??
cpy Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 kank`ke du skrive litt mer spesifikk så vi skjønner hva problemet er. Det kan være treg av mange grunner, f.eks. hvis du har installert masse masse programmer, aldri reinstalert OS, partisjonert, kanskje byttet hardware osv. Fortell gjerne hva du har gjort med maskinen før det plutselig gikk treigt eller har det alltid vært fra før av.........................
sveinsel Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 (endret) Er jumperene riktig på begge hardiskene? Ehh.. er IDE-kabelen riktig vei (lang ende mot hovedk.)? Kjørt Fdisk / format på ny hardisk etter at den er riktig koblet? BIOS: Reset CMOS jumper.... Og i Min Datamaskin=>Maskinvare=>Enhetsbehandling, at disker er DMA... Litt rart dette, men det er ihvertfall noen punkter.... Lykke til Endret 14. mars 2004 av sveinsel
knut-eirik Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 I denne posten -> på slutten ligger svare tenker jeg. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå