Kuffe Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Jeg har selv nextgentel egentlig ganske fornøyd, men når jeg sender eller motar filer med andre som har nextgentel går det utrolig sakte Kan noen hjelpe???
Keejay Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Hva er det dere bruker for å sende filene da? Hvis dere bruker f.eks. MSN, er det jo ikke så rart..
Ulkesh Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Nextgentel bruker som kjent en router som setter litt kjepper i beina for blant annet MSN, som om du disabler firewallen i både windows XP og selve routeren. Jeg har gode erfaringer med ICQ for filoverføring, samt DC ++ . Veldig lett å finne hverandre der, i forhold til Kaaza. Opprett heller en FTP på maskina di, det er egentlig det beste.
Kuffe Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Skrevet 14. mars 2004 (endret) Hva er det dere bruker for å sende filene da?Hvis dere bruker f.eks. MSN, er det jo ikke så rart.. Bruker msn, men det funker jo helt greit bortsett fra til andre som har nextgentel!! Har også problemer med at jeg ikke klarer connecte meg til min egen detikerte server. Etter at jeg har detikert en server prøver jeg å connecte meg til den ved hjelp av min egen ip, men det kommer bare retrying (snakker da om steam) Endret 14. mars 2004 av Kuffe
Kuffe Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Skrevet 14. mars 2004 Nextgentel bruker som kjent en router som setter litt kjepper i beina for blant annet MSN, som om du disabler firewallen i både windows XP og selve routeren. hvordan disabler firewallen i selve routeren?
MrLee Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 det er jo bare å NAT'e portene som MSN bruker i router da men det forutsetter jo at personen i andre enden gjør det samme... men joa, det kan gå sakte..
Asbjørn² Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 hvordan disabler firewallen i selve routeren? Finn guide på Relativt.net
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå