bakaboy Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 (endret) Dette er now jeg lenge har gått å ventet på. En Bærbar pc i PDA størrelse. Har alltid ergret meg over hvordan man lett kunne ha konstruert en slik maskin hadde man bare kombinert alle de forskellige teknologiske dingsene some eksisterer idag. link Endret 14. mars 2004 av It's me
AMDguru1 Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Ser bra ut den. Kanskje ikke størst harddisk plass, men man kan ikke kreve så mye av en så liten pc.
bakaboy Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Skrevet 14. mars 2004 (endret) større hardisk? sannt, derfor var jeg heldig som kom over denne maskinen istedenfor: http://www.flipstartpc.com/ Om mulig enda mer lyst på denne enn den første Endret 14. mars 2004 av bakaboy
CaZiO Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Mulig du har blitt bønnhørt, men det har nok ikke lommeboka di, tør ikke å tenke på hvor mye den der vil koste!
Earendil Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Mulig du har blitt bønnhørt, men det har nok ikke lommeboka di, tør ikke å tenke på hvor mye den der vil koste! La meg gjette på noe mellom 25-35000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå