Gå til innhold

tips og tricks


Anbefalte innlegg

jeg har et chief tech mega tower som jeg har satt i en plexxi rute....4kald katoder,2 80x80 vifter bak og en vifte kontroller :yes:

 

menne jeg lurer på om noen har noen fler tips til meg (har lyst og slå kameraten min sin pc)..og når vi først er i gang : hvor kan man kjøpe vifte kabel forlengere?

 

thxAlot :love: I LOVE MY COMPUTER :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har et chief tech mega tower som jeg har satt i en plexxi rute....4kald katoder,2 80x80 vifter bak og en vifte kontroller :yes:

 

menne jeg lurer på om noen har noen fler tips til meg (har lyst og slå kameraten min sin pc)..og når vi først er i gang : hvor kan man kjøpe vifte kabel forlengere?

 

thxAlot :love: I LOVE MY COMPUTER :love:

hadde vert fint om du hadde hatt bilde, så vi kunne sett om du hadde mye kabel rot eller lignende som du kunne rudde opp i.

Lenke til kommentar

vel...kameraten min sin pc er en midium tower som er farget svart , 2hånd tak i polert aliminium på toppen og imellom de er en 120x120vifte.....

noen vifter bak (tror det er 2 80x80 vifter , han har montert en 80x80 vifte på plexxi glasset med neon glow og en neon blue helt nede i pcn!

har heller ikke bilde av hans pc (dette kommer snart viss noen er interissert)

 

 

 

 

og JA jeg har en del kabler jeg har tenk og teipe sammen med svart elektriker teip

 

 

:love: i love my computer :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...