Kfinn Skrevet 13. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2004 Etter at jeg har installert mitt nye Asus 9600xt kort på mitt Abit KR7A 133 hovedkort får jeg følgende melding fra Asus SmartDoctor: VGA's voltage is out of safe bound. Motherboard doesn't supply reliable 3.3 voltage Noen som vet hva jeg kan/skal gjøre nå? Siter Lenke til kommentar
silverfox Skrevet 13. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2004 Tror egentlig ikke at du trenger å gjøre noe som helst. Dersom skjermkortet fungerer fint er det nok Smart Doctor som surrer. Dette programmet er kjent for å være ustabilt.. Eg fikk også melding om for lav volt med mitt Asus xt 9600 kort. Dette er flere måneder siden, men det er ingenting galt med skjermkortet. Avinstaller Smart. Doc og bruk de siste Ati driverne. Mr Flower - Power Siter Lenke til kommentar
Kfinn Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2004 Ja, dette fungere helt fint. Når jeg leser litt om volt osv så virker det som om det er en sammenheng mellom hastighet og volt (missforstå meg rett...) Flere steder så leser jeg 2x(1,5v), 4x(3,3v) eller noe i den duren. Kan noen raskt utdype hva 2x,4x og 8x er og hva voltstyrken vil kunne gjøre fra eller til. Takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.