Nemesis86 Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Har en pc her som ble formatert. Så ble xp startet for å installeres. Alt så bra ut og insallasjonen foregikk mens jeg la meg å sove. Når jeg våknet i dag hadde installasjoen låst seg når det gjennsto 5 min. Jeg måtte starte pc'en på nytt. Det eneste som skjer er at jeg får beskjed om at skjermen ikke får noe signal. Har prøvd alt og sjekket alle kontakter. Er det skjermen det er noe galt med? eller er det noe i windows som fucker det opp? Hva skal jeg gjøre? HELP
XenZor Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Prøv og formater disken, og installer Windows på nytt.
Fredrik Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 "OK" Går du ut i fra at han har en annen pc å formatere disken med? Siden han ikke får signal kan det by på problemer
phax Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 burde ikke ha noe med windows å gjøre.. med mindre skjermen blacker ut etter bios har loaded og maskinen begynner å kjøre xp. ganske vanlig problem, har hatt det med flere maskiner.. skjermen kommer da normalt på etter et par restarter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå