Straits Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Etter at jeg forsøkte å overklokke skjermkortet mitt med Redline (software som fulgte med skjermkorrtet) Ble oppløsningen "låst" til 640x480.. Noe som er veldig frustrerende. Hver gang jeg starer opp står den innstilt på den oppløsningen, men jeg får skrudd den tilbake til min faste oppløsning. Hva kan dette være? Hva burde jeg gjøre for å "låse opp" oppløsninga igjen?
Straits Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Skrevet 12. mars 2004 Avinstaller ATI-driveren og legg inn på nytt. Har gjort det! Prøvd både cat 3.10, 4.10 og 4.20... Tilogmed sletta registeret! :/
MuD Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Prøv kansje og legg inn hk-driverne på nytt... hvis ikkje det da funker, da er kansje skjermkortet defekt
Straits Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Skrevet 12. mars 2004 Prøv kansje og legg inn hk-driverne på nytt...hvis ikkje det da funker, da er kansje skjermkortet defekt Tror ikke det er defekt ettersom jeg får stilt den tilbake igjen! Problemet er bare det at den ikke blir der! Den justerer seg selv ned/opp igjen til 640 oppløsningen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå