Itw Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Hei jeg lurer på hvordan prog skal jeg bruke til og klokke mitt powerkollor radeon 9800pro kort? Og hvordan kan jeg sjekke temp på det? må jeg ha ekstern temp måler? Har også hørt noe snakk om dårlige vifter på disse korta stemmer det? på forhånd takk for svar;)
Goophy Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Og hvordan kan jeg sjekke temp på det? må jeg ha ekstern temp måler?Har også hørt noe snakk om dårlige vifter på disse korta stemmer det? Om du skal lese av temperaturen må du sette på temp. måler selv. Det var kun på de gamle kortene at viftene var dårlige, har du kjøpt ditt ganske nylig trenger du ikke tenke på dette...
wiak Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 ATITool seff http://atitool.ocfaq.com/ søtte for 3D view for å sjekke om det er noe feil + kan finne max core og max mem
Goophy Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 (endret) Hmm, er veldig mange som har problemer med at AtiTool ikke viser artifacts, er overfølsom for artifacts, klokker ned kortet med autofunksjonen eller aldri stopper på autofunksjonen. Er ganske nytt og har en del småbugs, men man kan jo alltids prøve. Andre fine klokkeprogrammer: RadLinker, Rage3dTweak og Powerstrip. Edit: Trykkleif. Endret 12. mars 2004 av Goophy
wiak Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 buggy? har ikke crasha enå her og nå kjører jeg clock på 432/342
Tdnoz Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Noen hovedkort har agp overklokking. Du skulle jo få med org overklokking prog med kortet eller så laster du det ned fra ati.... For kjøling ville jeg (som jeg skal gjøre) kjøpt zalman even med vifte... dette kjøler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå