Gå til innhold

t9 orbok på p800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det finnes noe lignende, faktisk enda bedre enn t9.

personal Jotter (det koster penger da :thumbdown: ) Jeg bruker det faktisk på min P900 og avogtil :thumbup:

er det lett og bruke d er ikke meg som skal bruke det det er min mor,,, Hun har kjøpt min p800 :p

pjotter er ikke noe bra! Tungvint og tregt..

 

 

finnes ikke noe bedre alt heller da...så det kan jo være verdt å prøve

Lenke til kommentar
Det finnes noe lignende, faktisk enda bedre enn t9.

personal Jotter (det koster penger da :thumbdown: ) Jeg bruker det faktisk på min P900 og avogtil :thumbup:

er det lett og bruke d er ikke meg som skal bruke det det er min mor,,, Hun har kjøpt min p800 :p

pjotter er ikke noe bra! Tungvint og tregt..

 

 

finnes ikke noe bedre alt heller da...så det kan jo være verdt å prøve

Tungvint og tregt?

Har du prøvd prorammet? ;)

Lenke til kommentar

Ja, tekstgjenkjenning, funker utmerket godt faktisk :) Man skriver bokstav for bokstav... Lærer man seg noen enkle moves og tricks for å skrive hver enkelt bokstav så fort som mulig, kan det gå sinnsykt fort å skrive en melding..!

 

Man ang. T9, så kan jeg opplyse om at min 3210 også har T9 ;)

Lenke til kommentar
Jupp, det stemmer...

kalles dette jotter eller noe slikt?

nei..pjotter er et tileggsprogram som kan best beskrives som en t9 for håndskrift.

 

Du begynner på ordet..så kommer det opp alternativer..så velger du det du vil...fungere greit, men er litt tungvindt...

 

grunnen til at jeg sier det er at det er et eget prog..som må lastes inn hver gang du skriver , og det må overføres derfra til feks txtmld. Dette tar littegrann for langt tid slik at det som regel vil være raskere å skrive meldingen med håndskrift rett på skjermen.

 

Og jo t9 hadde kommet for lengst når p800 kom ut, så hvorfor det ikke er det på den kan man jo lure på :roll:

 

Det er derimot implementert i p900 som er helt superfet mob.. Så hvis du har råd så kjøp heller den ;)

 

(ca dobbel pris nå tenker jeg)

 

 

Uansett....p800 er etter min mening fortsatt den nest beste telefonen...har du først begynnt med tochscreen blir alt annet bare barnslig :thumbs:

 

uansett...lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...