Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Legge ut film..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ehhemm... jeg gjorde den om til mpeg fil :p Den tar nå 109 mb :cry: Den tok ca 11 mb når den var WMV-fil :ermm:

Sleng filmen på servern. Lag en hyperlink til filmen på hovedsiden. Slik at vi bare kan klikke på den og se hva som skjer. Gi beskjed når det er klart. Går og tar meg en røyk så lenge.

Lenke til kommentar
ehhemm... jeg gjorde den om til mpeg fil :p Den tar nå 109 mb :cry: Den tok ca 11 mb når den var WMV-fil :ermm:

oih! tror du kan velge noe hvor mye den skal komprimere eller oppløsning. Jeg har bare konventert bilder till jpg.. ikke film. Har gjort det en gang for lenge siden og du skal kunne pakke det ganske bra sammen med mpg.

Lenke til kommentar

Husk jeg sitter med browser og ikke ftp program. Lag en eller annen knapp på siden som er linket til filmen. Skal jeg klikke og se hva som skjer.

 

 

Forresten, hva program brukte du til å lage grafikken på siden og hva oppløsning er det på siden? Jobber med web sider selv. Var på gang helt til maskinen crashet og alt forsvant.

Lenke til kommentar

Venter jeg :p Dessuten fjern animasjoner på siden. Ikke fint når man browser. Ekke sånn helt proff i hjemmesider. Men post en sånn tråd i webdesign forumet om forbedringer av siden. Da får du garantert flere besøkende. Siden manglet på en måte noe. Noe jeg ikke kommer på. Har det på tungespissen. :p

Lenke til kommentar

Konverterer til lav kvalitets mpeg nå :D Skal laste opp snart så får dere en quicklink :thumbs: .... Shiva: Jeg fant en web template på nettet og redigerte den litt med Microsoft Photo Editor og Ulead Photo Editor, oppløninga er 1280 x 1024 :p

Lanka: Siden er ikke ferdig :p

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar
Konverterer til lav kvalitets mpeg nå :D Skal laste opp snart så får dere en quicklink :thumbs: .... Shiva: Jeg fant en web template på nettet og redigerte den litt med Microsoft Photo Editor og Ulead Photo Editor, oppløninga er 1280 x 1024 :p

Lanka: Siden er ikke ferdig :p

Var stilig design. Enkelt greit og oversiktlig, i forhold til andre web sider der en må klikke seg ihel for å finne noe. Jobber du videre med det kan det blir det bra det.

Lenke til kommentar

Okai.. =) Men bra start hvertfall.. =) likte den virkelig. Hehe. Men du slipper å bare laste opp avi/mpeg/Wmv filene. Du kan jo heller lage en side med en mediaplayer avspiller, som åpnes i en ny vindu når noen klikker på en link..

Mye bedre, Siden en del hører på musikk på mediaplayern, og blir litt :dontgetit: når filen du laster ned starter der automatisk. Hehe, bare et tips ;)

Lenke til kommentar

<object classid="clsid:6BF52A52-394A-11D3-B153-00C04F79FAA6" id="WindowsMediaPlayer1">
 <param name="URL" value>
 <param name="rate" value="1">
 <param name="balance" value="0">
 <param name="currentPosition" value="0">
 <param name="defaultFrame" value>
 <param name="playCount" value="1">
 <param name="autoStart" value="-1">
 <param name="currentMarker" value="0">
 <param name="invokeURLs" value="-1">
 <param name="baseURL" value>
 <param name="volume" value="50">
 <param name="mute" value="0">
 <param name="uiMode" value="full">
 <param name="stretchToFit" value="0">
 <param name="windowlessVideo" value="0">
 <param name="enabled" value="-1">
 <param name="enableContextMenu" value="-1">
 <param name="fullScreen" value="0">
 <param name="SAMIStyle" value>
 <param name="SAMILang" value>
 <param name="SAMIFilename" value>
 <param name="captioningID" value>
 <param name="enableErrorDialogs" value="0">
 <param name="_cx" value="6482">
 <param name="_cy" value="6350">
</object>

 

Her er den. Lim den inn i Notepad eller andre redigeringsverktøy til webdesign..

Lenke til kommentar

Funker det slik, du klikker på linken, html koden blir launchet og den loader win media player?

 

Jeg tenkte på noe senere når jeg får gang på sidene at den linker til en internet tv kanal og når en klikker på linken så loades winamp 5. WA5 er gratis.

Lenke til kommentar

Jepp. det funker slik... Men det er forutsatt at det ikke er en lang 700 Mb's spillefilm som bruker år og dager på å loade.. Men du må sette inn filnavnet som skal spilles i koden eller hvis du limer inn koden i Frontpage... da får du opp en dialigboks hvor du kan legge inn loop og andre diverse ting ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...