Gå til innhold

Oppsett til ny pc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eventuelt prisguiden på hardware.no??!;)

Jaja..

Kan jo bruke Prisguiden.

Men da ender du nok opp med 5-6 forskjellige butikker..

Jeg har iallefall erfart at Mpx er veldig billige.

iallefall mye billigere enn komplett

Under står det jo en liste over hvilke butikker som har alle prod. billigst..

Får håpe at du orker å regne ut hva som lønner seg mest selv :roll:

Endret av P@yNe
Lenke til kommentar
Jeg ville byttet ut pc3200 rammen med 2700 og spart litt penger der og brukt pengene spart (ikke så mye) på en ekstra s-ata disk slik at det blir lettere å sette opp i raid....

Ikke mange kronene å spare der, må man så må man.

 

Man setter seg i ett vrangstilt tilfelle om man kjøper pc 2700 ram, da de nye prosessorene bruker pc 3200.

 

Er vel heller ikke så lett å bruke S-ata disk når hovedkortet han har valgt bare støtter IDE.

DEUCE!!

 

????

 

De nye prossesorene bruker pc 3200??

AMD Athlon xp 2500+ og 2600+ (som han her har tenkt å velge) har en fsb på pc 2700 (333mhz)

 

 

Sjekk Mpx.no. prisene er mye billigere der.

 

for kabinetter med mere kvalitet til en litt dyrere penge, se www.microplex.no

Næmmen så trangsynte mange er, XP 2400/2500, f.eks xp 2500 er ingen ny prosessor.(Gammel teknologi, innen dataverden) Når jeg nevner nye prosessorer så mener jeg Prescott, AMD 64 m.fl ;)

Lenke til kommentar
Jeg ville byttet ut pc3200 rammen med 2700 og spart litt penger der og brukt pengene spart (ikke så mye) på en ekstra s-ata disk slik at det blir lettere å sette opp i raid....

Ikke mange kronene å spare der, må man så må man.

 

Man setter seg i ett vrangstilt tilfelle om man kjøper pc 2700 ram, da de nye prosessorene bruker pc 3200.

 

Er vel heller ikke så lett å bruke S-ata disk når hovedkortet han har valgt bare støtter IDE.

DEUCE!!

 

????

 

De nye prossesorene bruker pc 3200??

AMD Athlon xp 2500+ og 2600+ (som han her har tenkt å velge) har en fsb på pc 2700 (333mhz)

 

 

Sjekk Mpx.no. prisene er mye billigere der.

 

for kabinetter med mere kvalitet til en litt dyrere penge, se www.microplex.no

Næmmen så trangsynte mange er, XP 2400/2500, f.eks xp 2500 er ingen ny prosessor.(Gammel teknologi, innen dataverden) Når jeg nevner nye prosessorer så mener jeg Prescott, AMD 64 m.fl ;)

"Man setter seg i ett vrangstilt tilfelle om man kjøper pc 2700 ram, da de nye prosessorene bruker pc 3200." skreiv du.

 

Det spiller ikke noen rolle om Prescott eller Athlon64 bruker pc 3200 hastighet når denne personen skal kjøpe Athlon xp, så han setter seg ikke i noe "vrangstilt tilfelle"!

Endret av CS_Empty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...