Gå til innhold

GeCube Radeon 9600 XT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Eg anbefaler Asus 9600XT... det er ein del dyrere da... men du får ein ganske bra bundel, bedre kjøling og Temp, sensor på GPU og Ram :thumbs:

men eg trur den skal være bra det kortet der...

Endret av MuD
Skrevet

Bundle spiller overhodet ingen rolle for meg, så det er ikke noe poeng.

Tror ikke jeg vil få problem med kjølingen heller, da jeg ikke er noen ivrig overklokker.

Mitt nåværende kort er et GeForce 2Ti, og grunnen til at jeg skal bytte er at jeg ikke får til TV-ut mer. Kommer sikkert til å være så imponert de få gangene jeg spiller at jeg ikke drømmer om å klokke engang....

Støy spiller deriomt stor rolle

Mitt gamle Aopen-ettellerannet høres ut som en føne, og jeg skal bytte det ut med et stillere Aopen H600B. Vil derfor ikkje kjøpe mer støy enn jeg trenger.

Dersom noen vet om en web-butikk som både har et rimelig og stille skjermkort (ala 9600XT) og dette kabinettet, gi meg et tips.

Skrevet
har samme kortet selv. bare at mitt har BGA-minnemoduler istedet TSOP.

jeg er veldig fornøyd med kortet, og støyen er det helt normal høyde på.

Hva er forskjellen på minnetypene?

Er det forskjellig støynivå på de forskjellige kortene i denne serien, eller har de alle samm viften?

Skrevet (endret)

hvis du skal gå for ASUS 9600xt kan du jo likegodt gå for 9800 pro som er mye bedre for et par hundringser ekstra.

EDIT: ups så ikke på prisen... ok 1000spenn mer... det er jo en del penger, men også en del ytelse! :roll:

Endret av TDK
Skrevet
Noen som vet om det er store forskjeller på de forskjellig GeCube 9600XT kortene de har hos Multicom, og i tilfelle hva disse er?

GeCube ATI Radeon 9600XT

Skal ha nytt, men er redd for å kjøpe noe dritt som bråker.

nei, ingen store forskjeller på de korta der .. unntatt for at "extreme" versjonen har kjernen klokket litt høyere, tror jeg (100 mhz).

tror ikke de to andre er noe særlig forskjellige "out of the box".

forskjellene vil derimot bli synlige ved klokking, pga. minnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...