Gå til innhold

iRiver iGP-100


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg (og mange etter meg) kjøpte min IGP-100 fra denne Ebay-butikken:

http://www.stores.ebay.com/easyauctioneers...sotimedisplay=2

 

MEN, siden det har vært så populært å bestille herifra (bla. fordi du slipper all moms/avgifter) og denne butikken egentlig ikke spesialiserer seg på mp3-spillere så har det vært tomt på lager en stund.

Hvis man er interessert så kan man sende en mail til innehaveren av butikken (Babak), kjempehyggelig fyr.

 

Jeg betalte 1600,- inkl. frakt og alt. Meget fornøyd med min spiller.

 

Hvis man er ute etter billige mp3-spillere fra USA så burde man kikke gjennom alt som ligger på www.ebay.com. Kjøp kun fra selgere som er seriøse(powerseller) og det kan være en fordel og kjøpe nye varer (ikke brukt). hvis man skal tjene noe særlig på å handle fra USA så burde man avtale med selger å merke pakken med gave, lav verdi, avsender med ditt etternavn osv osv (for å slippe moms). Noen selgere gjør dette allerede for sine utenlandske kjøpere.

 

Håper dette ga svar på noen av dine spørsmål.

Lenke til kommentar
Jeg (og mange etter meg) kjøpte min IGP-100 fra denne Ebay-butikken:

http://www.stores.ebay.com/easyauctioneers...sotimedisplay=2

 

MEN, siden det har vært så populært å bestille herifra (bla. fordi du slipper all moms/avgifter) og denne butikken egentlig ikke spesialiserer seg på mp3-spillere så har det vært tomt på lager en stund.

Hvis man er interessert så kan man sende en mail til innehaveren av butikken (Babak), kjempehyggelig fyr.

 

Jeg betalte 1600,- inkl. frakt og alt. Meget fornøyd med min spiller.

 

Hvis man er ute etter billige mp3-spillere fra USA så burde man kikke gjennom alt som ligger på www.ebay.com. Kjøp kun fra selgere som er seriøse(powerseller) og det kan være en fordel og kjøpe nye varer (ikke brukt). hvis man skal tjene noe særlig på å handle fra USA så burde man avtale med selger å merke pakken med gave, lav verdi, avsender med ditt etternavn osv osv (for å slippe moms). Noen selgere gjør dette allerede for sine utenlandske kjøpere.

 

Håper dette ga svar på noen av dine spørsmål.

Avsender med mitt etternavn..? Hva skal det hjelpe? Så de tror vi er i familie?

Lenke til kommentar

That's right Einstein ;)

 

Et eksempel er der jeg kjøpte min (Babak), han skriver alltid Lisa + ditt etternavn, "value = £15", "gift" og "content = radio" dette har fungert i alle tilfeller som jeg vet om fra Babak (vet om i alt 7 spillere som har blitt bestilt herifra og kommet trygt gjennom tolla).

 

P.S. For de som ikke vet det så er alle gaver med en verdi under 1000kr fritatt for moms + alle pakker generelt med en verdi under 200kr er fritatt for moms.

Endret av tommis
Lenke til kommentar

Hvordan får jeg kontakt med han Babak fyren på ebay? Har prøvd å sende mail via ebay, men får ikke svar. Noen som har e-mail adressen hans?

 

Du som nevnte www.outwardsound.com vet du om de sender internasjonalt, og om de evt er villige til å "lure tollen"?

 

Spilleren jeg skal ha er forresten iaudio cw300 256mb for ordens skyld :)

Lenke til kommentar

Shit, det ble dyrt.. frakt er jo nesten halve prisen av hva det opprinnelig koster. Da blir det ikke mange kronene billigere om man kjøper den i Norge uten moms vel og merke... noe jeg slipper :p LIke greit å bestille fra komplett da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...