Gå til innhold

OCZ 1024MB DDR PC4000 Dual GOLD eller 2 el gold


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvorfor skal du kjøpe så raske brikker, hk ditt klarer ikke å utnytte mere en pc3200 uansett. kjøp heller at par pc3500-brikker med stramme timings, vill få bedre ytelse av å gjøre det......

Hvis han klokker mye, må han jo ha raske brikker(vet ikke om dette er tilfellet da)

Lenke til kommentar

kan nå langt med gode pc3500 moduler. snekkerns f. eks han kjørte jo over 4ghz med geil golder dragon pc3500 minne. skal kman over det må man ha extremkjøling og da regner jeg med at man har peiling på data. og da vet man om det er ytelsesforskjell på singel og dual ram. men og la oss si at han skal klokke veldig mye: ja du vill få 3-6% bedre ytelse ved p kjøre 2x512 en å kjøre 1x1024. men tror ikke du vill merke noe spes forskjell

Lenke til kommentar

please svar på sprøsmålet , det jeg spør om er : skal jeg vente og kjøpe 2x512 minnebrikker i dual eller akuratt samme brikker hver for seg , jeg kjøper uansett 2x512, men om jeg skal kjøpe 1xOCZ 1024MB DDR PC4000 Dual GOLD eller 2xOCZ 512MB DDR PC4000 EL GOLD

grunnen er at de to enkle brikkene er på lager dual settet er ikke på lager,det er vel ikke no forskjell på de to brikkene? timings er helt lik osv. please bare svar på spørsmålet ikke noe om eller men , bare skal jeg vente eller eer det samme hva jeg gjør?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...