Laibach Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 skulle gjerne koblet tv til pc'n men får det ikke helt til, jeg har et Sapphire Radeon 9800SE Atlantis skjermkort og at Abit nf7 hovedkort. på tv'en har jeg en vanerlig video kontakt (den med tre hull et rødt et gult og et hvitt). men når jeg putter den kabelen som fulgte med skjermkortet inn i tv en (det gule hullet) sker det ingen ting. er det noen innstilinger jeg må gjøre på pc'n først eller gjør jeg dat bare feil?
lommerusk Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 http://www.ati.com/support/manualpdf/RADEON9800.pdf Se på view your pc`s display on a tv
Laibach Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Skrevet 9. mars 2004 (endret) http://www.ati.com/support/manualpdf/RADEON9800.pdf Se på view your pc`s display on a tv ja nå fikk jeg bilde på pc'n og jeg kan se alt utenom filmer. når jeg spiller en film blir det bare svart der hvor filmen går. dette sker bare på tv'n, på pc'n er det helt fint. hvordan fikser jeg det? Endret 9. mars 2004 av Laibach
avtrekkeren Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 søk litt på "svart hvit tv ut" eller noe sånt... har vært oppe en drøss av ganger før.
roolf Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Du må velge TV som primary display eller liknende. Jeg får heller ikke til å se film på pc og TV samtidig. Jeg må velge enten eller.
Laibach Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Skrevet 9. mars 2004 søk litt på "svart hvit tv ut" eller noe sånt... har vært oppe en drøss av ganger før. det er farger ellers det virker bare som tv kutter helt ut der hvor filmen går
John_^ Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Prøv deg fram på "Overlay" innstillingene som du finner under "Display Properties", "Settings" og "Advanced". Det pleier å gjøre susen på min pc.
lommerusk Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 du må gjøre som rolf sier det er noen knapper med en firkant og en runding du må bytte på
Wooho Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Bare gjør som roolf sier. Du vil kunne se filmer på TV`en da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå