Gå til innhold

5 nye fra SonyEricsson!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste nettopp litt på en dansk (?) Mobil side, og fant dette:

 

Produkt Specifikationer

Type: GSM 900/1800/1900 MHz

GPRS Class 10 (4 +2)

Tilslutning: Memory Stick DuoTM, Bluetooth, Infrared, cable

Kamera: 1.3 megapixel CCD (1280 x 960 image size)

Størrelsen: 107.5mm x 49 mm x 24.5mm

Vægt: 137g

Skærm: 262.000 colour (240 x320 pixel)

Application Support: JAVA 2.0, Hi Corp Mascot CapsuleTM Engine Micro 3D Edition

Taletid: Op til 7 timer

Standby: Op til 12.5 dage (300 timer)

Pris: Ca. 4000-4500 kroner. :wow:

 

Trodde den skulle bli veeeldig dyr, men det er da ikke gruusomt dyrt... Jippi! :p

 

EDIT: Sinnsykt mye den veier!! Fyy :p (men heldigvis var den ikke så stor)

Dette var snakk om S700 for de som ikke forstod det da

Endret av Mr.fungus
Lenke til kommentar
Fy feite Z500 var fiiin!

 

Må nok ha en sånn i samlinga..

hvis du kjøper mobiltelefoner kun for og samle på dem, skal du ha fint mye penger for at samlinga skal være brukelig... :)

 

skal ha S700 eller K700 jeg asså!

 

K700 og S700 har egentlig akkurat de samme funksjonene? Sånn rent bortsett fra at S700 ikke har 16k farger, men godt over 200k. og at kameraet på s700 blir på 1.3 mp, mens k700 fortsatt er ukjent (ihvertfall utifra kildene jeg har funnet) tipper 0.5mp eller noe...

 

Jeg syntes K700 var penere en både z500 og s700...

Lenke til kommentar
ARGH. Kjøpte nettopp 6600, får vel se om jeg får solgt den til 4500 uten binding og så få meg en ny om et halvt år :p

 

Hva tror dere jeg får for den om et halvt år?

3500,- =) ville heller gjort det, da har du ihvertfall en konge mobil i et halvt år, er ikke det verdca 500 kr?

Lenke til kommentar

Jeg tror S700 har kraftigere prosessor og som sagt 1.3 MP kamera mot 0.3 (640x480) i K700. Det virker som kompetente mobiler men jeg er skuffet over at de ikke kjører symbian. Jeg er helt sikker på at det kommer en mindre versjon av P900 snart som skal konkurrere med SX1 og Nokia 6600.

Lenke til kommentar

komme s700 til og ha støtte for messinger service som standard?.

sånn at man kan skrive meldinger med gprs i steden for sms?.Det hadde vært kult om man enkelt kunne sende meldinger til værandre som man gjør på pc med msn messinger eller icq.

den Push-To-Talk som z500 har skulle s700 også hatt,det skulle vært standard på alle typer telefoner.

Lenke til kommentar
komme s700 til og ha støtte for messinger service som standard?.

sånn at man kan skrive meldinger med gprs i steden for sms?.Det hadde vært kult om man enkelt kunne sende meldinger til værandre som man gjør på pc med msn messinger eller icq.

den Push-To-Talk som z500 har skulle s700 også hatt,det skulle vært standard på alle typer telefoner.

Jeg tror begge kommer til å støtte wireless village som t630. Men jeg vet ikke om de får sockets til Java slik at man kan lage sin egen MSN applikasjon på telefonen. Uansett er det wirelessvillage som er fremtiden på det området.

Lenke til kommentar

hvis dere leser her , så ser dere når det kommer ca, k700 kommer ved sommertiden, z500 kommer ved høsten engang og s700 kommer til jul!

 

Prisen på k700i vil ca ligge på samme pris som t630 ligger på idag og prisen på s700i vil ligge på mellom 5000-7000 kr, prisen vil ivhvertfall være veldig høy, det har markedssjef for SE bekreftet, dere kan lese den på Dagens industri

 

 

Tror jeg vil kjøpe meg s700i :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...