Gå til innhold

Hercules Fortissimo II, Glimrende??


Anbefalte innlegg

Lydopplevelsen er også viktig for en typisk spiller. Hercules Fortissimo II er et glimrende lydkort som støtter alle de viktigste lydstandardene i dag og leverer en klar og en fin lyd. Kortet er også stabilt med tanke på drivere.

 

Dette utklippet er hentet fra hardwares helmaskinanbefaling "Spilleren".

Er HFII virkelig glimrende. Har hørt så mye dårlig om Hercules. Ihvertfall Hercules XP Game Theater ble slaktet for en tid tilbake av bladet PCPRO m.fl.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg også har vært veldig fornøyd med dette kortet, spilte stort sett bare CS, og det var konge å få tilbake 4-point-surrond. Så skulle jeg teste UT, og satt jo selvfølgelig på 3D Hardware sound, gleden ble kortvaring da lyden plutselig ble erstattet med PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP - etter en stund med spilling. Bug I spillet tenkte jeg og skrudde av 3D Lyd i UT.

 

Så i dag så testet jeg MOHAA med 3D LYD; http://www.alliedassault.com/community/guides/andreas/ pg gjett hva som skjedde... etter kort stund så PIIIIIIIIIIIIIIIIP.

 

Spill og alt annet fungerer som normalt, men lydeffekter/lyden blir erstattet med en utrolig irriterende høyfrekvente lyd som ikke blir borte igjen før jeg rebooter.

 

Jeg har prøvd Hercules driver 1.02 og 1.5 (eneste som finnes) samt Terratec sine drivere (som er stort sett samme kort) Hele tiden samme problemet!

 

Jeg er ikke alene om å ha dette problemet heller har jeg funnet ut i dag. Men det virker som om de fleste andre kun har dette problemet med Hercules sine nyeste drivere - men jeg har det altså med ALLE drivere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...