Fredrik S. H Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 hei. jeg har et lite problem med et skjermkort. det begynte med at det kom opp en dialog som sa "vil du oppgradere windows explorer" og jeg prøvde men når det kom opp vil du bytte språk så svarte jeg nei. men så kom det plutselig opp noen gulbrune striper på skjermen min og de vill ikke forsvinne. når jeg skrudde på maskinen igjenn så gikk det helt greit til jeg kom til bruker menyen(windows xp) der kom de strekene igjen. så etter en stund bestemte jeg meg får å innsatlere windows på nytt.det gikk bra helt til den skrudde seg av får andre gang etter instalasjonen, da kom det opp "error har ikke nok virtuelt minne til å utføre oprationen" jeg er lost på akkurat det temet der altså. men jeg har bare 64 mb graffik kort så kanskje det har noe med den saken å gjøre eller?????? er hele dritten tatt kvelden ??
Rikky Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 (endret) Har du sjekket maskinen for virus/spyware? Endret 5. mars 2004 av RikkyRally
Fredrik S. H Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Skrevet 5. mars 2004 jeg tror neppe at det er det som har hent !! men det er en mulighet så jeg bare spøør om noen har hatt en liknende situasjon eller vet hva som er feilen.
Fredrik S. H Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Skrevet 5. mars 2004 men jeg har bytta mellom to skjermkort en gang kan det ha noe forskjell?? men den virka i en hel dag etterpå da
jevel Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 En dialogboks med "vil du oppgradere Windows Explorer?" i? Bruker du Win2k eller XP? I såfall kan jeg si med stor sikkerhet at dette ikke er Windowsupdate. Tror nok du bør kjøre en Adaware, Spybot og oppdatert antivirus, da dette garantert er 3. part jalla som du har installert.... -KJ
Fredrik S. H Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Skrevet 6. mars 2004 jeg bruker xp og problemet mitt er at jeg ikke kommer inn på maskinen i det hele tatt foruten om når jeg reinstallerer windows. hva kan jeg gjøre da ????
Peder82 Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 virtuelt minne er plass på hardisken som pcen bruker som kortidsminne når ramen er full. ingenting med skjermkortet og gjøre den delen. Formater før du legger inn winows på nytt så skal det bli bra.
Traxco Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 vet ikke hva som kan være feilen,men mye tyder på noe med minne ditt. hva med minne ditt på hk ditt,hvor du mye har du der ! og hva står minne ditt på i biosen til grafikkortet ditt,bør stå på minst 64mb. men kan jo være at det er noe hardware feil også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå